Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-08-24 06:58:24 följande:

ler, så äre juuuu frukost sen kan man sitta här KANSKE hahaha
    hahaha,inget jobb idag?? äventyr?? tell me skvaller. mohahaha
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-24 07:34:01 följande:

äventyr? skulle va blöjbytet nyss jobb joooo 11.45-20.00 moohhhaaaaaaani då?? inget äventyr???
    vicka jävla arbetsider!!!! finns det inga andra tider??

jo äventyr blir det får se när. skulle till bus o lek igår men viktors pappa ligger på sjukan så det vart inget....
    idag kanske....hrm
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-24 07:41:15 följande:

Ligger på sjukan?? käre värld hoppas att det inte är så allvarligt.Hoppas att ni kommer till bus å lek idag då....klämm å klämm vart resultat *URK* får byta igen... ja du arbetstiderna är ju uuuunderbara.. ASG
    nja, hjärtinfarkt. men de lyckades rädda honom, tur va väl det.

ja, antingen idag eller så hoppas jag på imorgon. *vill-vill-vill*
    varför gå på gym när det finns bus o lek?
  • Donna69

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-24 09:53:09 följande:

Hoppas han får ett roligt kalas Beckah. Isabel har börjat prata mer nu Förut har hon bara sagt mamma och dä när hon pekar på saker. Men sista dagarna har hon sagt napp och idag sa hon snutte. Inte världens bästa ord kanske men ändå
    snutte??? åååhhh va sött!!!! *smälter*
  • Donna69

*använder ni skötbord?

*har ni börjat med potta?

*äter barnet själv?
    - njae...ibland

*gillar ditt barn soppa =)?
    -inget hit

*vaknar barnet på natten?
    -händer till o från numer =(

*använder barnet napp/snutte?
    -NO, inget av det

*barnets favoritmat?
    -detmesta, fisk, potatis, pasta, kött

*sitter barnet framåt eller mot dig i vagnen?
    -framåt

*har ni rutiner/fasta tider vid sova, mat osv?
    -nja.....

• Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-08-24 11:37:23 följande:
    Donna; har din lilla skrota aldrig haft napp? om hon haft det, hur va det då att sluta...? Lite nyfiken då jag är såååå trött påden där plastgrejen =)
    nej, hon tog den 1 ggr men spotta ut den lagom efter att jaglyckats förvekliga det på bild.

hon tog inte bröstet heller från början så jag har ju aldrig ammat henne. På BB sa dom att hon antagligen har kort tungband så hon fick inte riktig tag för o kunna "suga in"....du fattar va?*fniss*

kan tänka mig att du är trött på nappen...är inte grannt direkt, men men...jag hade inte haft emot napp NÅN gång istället för flaska...
  • Donna69

missade ju lite

skötbord
    -ja,men används sällan. mest bajsbyten o morgon/kvällsblöja

• Donna69

men seriöst!!!!jag är nog full...hahahaha

potta
    -har testat några ggr men inget rutinmässigt. det funkar bäst som stol framför spegeln

• Donna69
    jennsans skrev 2008-08-24 12:39:31 följande:
    får man lägga till en fråga??nyfiken på vad ni gör med barnen på dagarna?? alltså inte mat o sovtider typ som kommit upp tidigare utan vad ni leker, pysslar o hittar på.. lite dålig fantasi här =)
    vi leker tillsammans i hennes rum, vattenlekar i köket, är ute in trädgården rätt mycket, ute vid lekplatser, hälsar på hos folk... ganska dålig fantasi här med...men allt går iaf ut pålek.asg
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2