Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Elin = Hedvig lååååååååååååååååååååååååångnäsa hahahahahahaha

kom å skriv mej det på näääääsa om du våååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååågar.., ASG...ASG

• Anns krypin

Aj logga ut för att fixa me the datorn because its muckin me mej yuo C!! now i`m back and now its 2 WOMAN show *S*

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-22 06:51:05 följande:
    En hyllning tillmoster då *fnittrar*"RÖR DU SÅ DÖR DU" knappt att man fick titta in i hennes rum

Eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!! hahahaha

kommer banne mej bli mobbad nu juuuuh!! asg..

You little gumma... pussar påre, sitter å njuuuuuter musik hahaha
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-22 06:59:46 följande:
    kan nästan seee hur tårögddublir när du tänker dig tillbaka...hockeyfrillan Ann motar ut allt ur rummet för ingen ska då fan få GLOOO på hennes 982374563249854 affischer. *mohahahha* (ibland fick man ju dock komma in, med orden hängande över sig - RÖR DU........Elin, med de 67 meter tjocka flaskbottnarna till glasögon, är grymt impad av Ann, av hennes rum, o tycker att ann är tuff för att hon är äldre o ascool...ASGASGASGASGASGASG
    JAG vet vart du bor baby... hahahahahahahahaha
  • Anns krypin

minns mitt rum å blir tårögd.. hahahhaa mina bilder... mmmmm

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-22 07:04:03 följande:
    *visslar lite tyst.....drar mig sakta mot dörren.....o SPRINGER*
    Dej har ja en oplockad banan me!!!!! hahaha, jäkla unge
  • Anns krypin

eloiiisse är vi mer än bara vänner såvisa va du känner !!! Yyyyylar!!!! diggilo diggiley alla tittar på mej i mina gyllne skooooooooooor...

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-22 07:14:27 följande:
    denna väcker oxå många

fin låt
  • Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-22 07:18:08 följande:

Isabel provar vinteroverall och vantar, och försöker samtidigt ta sin napp. och elaka mamman skrattar i bakgrunden

skrattar, en flicka me humör å så sööööööööööööt.. tyst det vart sen när hon fick nappen hihi
  • Anns krypin

morrn girls... blåmärken å svart , även jag min knäppo har hört talas om det förut..Har inte sett det på Johanna men hört att andra barn haft så när tänder tränger igenom.. Så ovanligt kan det inte va , men man hör det inte var dag.

Jag är ju trött fyyyyy, katt jäkeln ville ut vid halv fem , gissa då vem som börja skruva på sej som en tornados?? Att hon inte kan sova asg, jäkla unge!! hahahaha kvart i sju börjar ja å jobba JIPPPPIII :-P bläääääääääääääääääääää

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2