... Född: Juli 2007 ... 2
Godmorgon alla glada
Idag äre sensation *S* Johanna å jag sov till 7.30 detta har aldrig hänt i mannaminne *asg* weeiieeeee
Godmorgon alla glada
Idag äre sensation *S* Johanna å jag sov till 7.30 detta har aldrig hänt i mannaminne *asg* weeiieeeee
Men visst är ja utsövd hahaha, bara det håller i sej hela dagen det utsövda *S*
hahahaha jojooooo
Gomörra alla glada sitter själv nere i köket nu å kollar igenom nätet, får se om Johanna vaknar innan ja måste åka till jobbet annars måste jag ialla fall väcka guben för han vaknar inte av att Johanna busar i sin säng...
Hejsan på er, nyligen hemkommen från stockholm där ja var å firade min far som fyllde 60år
Det var jätte kul å träffa han igen *L* dem bjöd på mat å fika å pappa fick sina presenter..
Johanna somna i bilen påväg hem , hon hade sovkäder på sig så lagom vi kom hem vakna hon å drack sin välling å somna om *PUST*
Hoppas att eran dag har vart bra..
Godmorgon... regn å snart time att jobba..
Elin !! jag ställer fram lite mackor å Kaffe så får du käka lite, vet inte om det är skola idag å om det äre så skall man äta ordentligt
Jag tar regnkläder på mej å gör mej vacker *S* kram kram
Gomorron på er sötnosar...
Jag har grejat kaffet å hällt opp på termos, mackor finns om ni vill ha
NÅÅÅÅÅ skall det sovas hela dagen vavavavavavvaa?????? asså jag sitter här å fikar ensam!!!!!!
Morrn , kaffet är klart så nu har man nått å njuta av...
Solen skiner på som den, kan inte fatta det, men gött för jag är ledig denna helg.
Det är så kul att se Johanna nu hahaha, hon tar ett steg i taget å testar , härom dagen gick hon 3 steg men det har hon nog glömt nu *S*
Såg i tidningen nu att den 14 sept äre barnensdag på Kolmården ett litet tips till er som inte jobbar då
Nu har jag äntligen skickat efter kort , hahaha
Helt otroligt att det skall ta så lång tid förrän man gör nått HMMM
Nu har jag äntligen skickat efter kort , hahaha
Helt otroligt att det skall ta så lång tid förrän man gör nått HMMM
Morrn , kaffet snart klart å mackor gjorda....solen?? den enda jäkla sol som är nu är den som hänger ovanför köksbordet....
Får väl se va denna dag har att erbjuda,igår va vi i norrköping å handla kylskåp men dock inte till oss utan te en kompis, våran kyl funkar än *puh*
Kaffet smakar godast på morgonen skall ni veta SJU sovare!!!!! hrmf... söve hela dagen... möttrar.
Kaffet smakar godast på morgonen skall ni veta SJU sovare!!!!! hrmf... söve hela dagen... möttrar.
Nu har vi käkat frukost oxå å hunnit me å byta *2 hahaha
Är lite seg men rätt glad ändå fast det hade kunnat va bättre , varför alltid va nöjd??
just nu rensar johanna en låda me skärbrädor å underlägg osv, så sen har man å göra....morr
Längtar till jag får kasta ut våran äckliga soffa!!!! GRRRR är så le på att fanken inte kunna ta sej ur den när man väl satt sig, skall be en kompis te oss va johanna vaktis så guben å jag kan kolla soffa i lugn å ro nåndag...kompis= NOT farmor!!!!
KÄRE GUUUUUUUUUUUUUD!!!! va mitt kök ser ut!!!!!!!! urk tallriksundelägg över HELA köksgolvet, gaaaaaaaaah!!
chatta??
kommer banne mej inte på nått
nepp i säng , jobbar dag imorrn...
hare