rullgardinsflikkan skrev 2008-08-20 22:10:58 följande:
Jag vill nog promt säga att det beror helt på tandläkarn om man får tandläkarskräck eller inte.Detta är inget jag skryter om MEN Albin har lagat fem hål. Inte för att jag borstar dåligt, inte för att han äter mycket godis eller dricker för mycket saft. Utan för att han har grymt dåliga tänder. Precis som jag hade när jag va liten.Men det jag ville komma till är att Albin inte har någon tandläkar skräck alls, inte har skrikit en endaste gång och hoppar glatt in genom dörren när han ska till tandläkarn. Sen vet jag inte varför jag skrev detta...men det kändes som om det passade in iaf
Ja alltså i det här fallet kan nog en del skrik bero på tandläkaren... detta är lite skämmigt men jag bjuder väl på det då hehe.
När jag kom in så var hon ju som sagt en halvtimme sen och stressig. Hon skulle lägga bedövningssprutan och normalt sett går det jättebra för de brukar spruta in liiite lite i taget men hon typ tryckte på hårt. Jag hojtade till för att hon skulle fatta att hon skulle sluta vilket hon inte gjorde så min reflex blev att slita bort hennes hand och sedan skälla ut henne.
Sa vad jag tyckte och tänkte om våldsmheten och att jag inte tänker lida för att hon är sen!. Sen gick jag.
Sköterskan gick efter och pratade lite så jag gick med på att göra ett nytt försök och då var kärringen försiktigare tack och lov.
Grejen är att jag har fått haft lustgas innan för att laga men nu när jag började gå i våras igen så har jag kört utan men nu skrämde hon ju upp mig igen så nu är jag skiträdd för att gå dit igen.