-
Nej det måste inte vara VANLIGT bara för att din Tiger haft så.veronicaq skrev 2008-08-22 20:12:53 följande:tigfer hade också så.. det är VANLIGT! när tänderna ska tränga igenom. han har fått så med alla tänder. när dom e på väg upp.pga trycket underifrån.
-
Nej precis... "det måste vara ovanligt" var mer ställt som en öppning, alltså en fråga.veronicaq skrev 2008-08-23 10:37:03 följande:och inte ovanligt bara för att alvin inte haft det.Nej jag ska låta bli att svara med något motinlägg för du har rätt i din tanke om trådenrullgardinsflikkan skrev 2008-08-23 07:04:12 följande:Ok...hur lång tid tog det?Innan stämningen blev sådär onödigt jävla spänd och irritationen ligger i luften??Så fruktansvärt tråkigt och jag blir så förbannat trött på det!!!!SLUTA MÄRK ORDSLUTA HAKA UPP ER PÅ VARENDA LILLA INLÄGGOch beckah I LOVE YOU men man måste inte disskutera och påpeka allt, vissa saker är bara bättre att släppa för husfridens skull. Du säger själv att du inte är sån här irl att disskutera är en hobby, men var dig själv här inne då och gör inte det där du gör så bra här för det blir känsligare när du gör det eftersom du märker på det mesta Så istället för att komma med ett motinlägg nu (vilket du iof är väldigt välkommen att gör) så svälj bara det här nu och tänk på det.Jag gillar den här tråden och alla som hänger här och jag blir uppriktigt ledsen när jag ser det här.Och kom inte och säg att det inte finns där för jag är inte den enda som har lagt märke till det!Massa kram på er allihopa
Du får ett FÖRinlägg istället då: bra skrivet
sålänge "SLUTA MÄRK ORDSLUTA HAKA UPP ER PÅ VARENDA LILLA INLÄGG" var riktat till alla förstås. Jag har nämligen också blivit utsatt för detta lika mycket som jag utsatt andra.
Skittråkigt! Håller med!
Kram -
VAAAAAAAA???!!!!pilliss skrev 2008-08-23 10:42:27 följande:God morgon på er alla.Hur är det med er?Här regnar det och är trist.Man fick sig en rejäl chock igår. Min pappa och syster var en runda här. Precis när de skulle gå hördes det en sån jäkla smäll så fönsterna skakade.Hörde en massa glas som krossades och liknande.Det var en GRANAT som någon kastat mot huset bredvid mitt som sprängt bort fasaden.Hade den kommit in i fönstret så hade det ju varit hemskt. Ingen skadades tack och lov.Fan, man vågar ju snart inte gå ut. Detta är ett område med många barn och nu bombar yrkeskriminella varandra här...www.kvp.se/nyheter/1.1275346/alla-mobler-for-..
SHIT!
-
NattinattiAnns krypin skrev 2008-08-23 22:27:05 följande:Hoppar in i rask takt för att önska er alla en godnatt sov gott å vakna torrt *L* Imorgon äre en annan dag tänk på det.... puss puss
-
Godmorgon
Kl 10 åker Alvin iväg till sin pappa och då är det städning som gäller och göra tårtor
Kl 15:00 har vi kalas här för Victor som fyllde 10 för en dryg vecka sedan
-
...ja asså Alvin kommer ju då tillbaka hem kl 15:00Beckah82 skrev 2008-08-24 09:10:37 följande:Godmorgon Kl 10 åker Alvin iväg till sin pappa och då är det städning som gäller och göra tårtor Kl 15:00 har vi kalas här för Victor som fyllde 10 för en dryg vecka sedan
-
Joho det är visst världens bästa ordPrinsessan Zelda skrev 2008-08-24 09:53:09 följande:Hoppas han får ett roligt kalas Beckah. Isabel har börjat prata mer nu Förut har hon bara sagt mamma och dä när hon pekar på saker. Men sista dagarna har hon sagt napp och idag sa hon snutte. Inte världens bästa ord kanske men ändå
för det är de ord hon valt att lära sig och då måste det ju vara toppenord för henne
Det kanske lossnar nu och rullar på med en massa ord -
*använder ni skötbord?
Mja. Skötbädd på tvättmaskinen
*har ni börjat med potta?
Ja, sen 7 månaders ålder
*äter barnet själv?
Ja i 90 % av fallen
*gillar ditt barn soppa =)?
Ingen aninginte provat. Kul! Tack för tipset hihi.
*vaknar barnet på natten?
Nej, inte normalt sett.
*använder barnet napp/snutte?
Nej, men har börjat lite smått att kramas med sina gosekuddar.
*barnets favoritmat?
Typ allt.
*sitter barnet framåt eller mot dig i vagnen?
Oftast så åker han ju sjal men har en sulky också som är framåtvänd. Fick den när han var 10 mån. Innan dess ingen vagn.
*har ni rutiner/fasta tider vid sova, mat osv?
Ja...eller...jo. Ja det har vi men frångår dem när det passar bättre med annat en dag.
-
Alvin har haft. Jag bara tog bort den och gav inte tillbakaLindisen81 skrev 2008-08-24 11:37:23 följande:Donna; har din lilla skrota aldrig haft napp? om hon haft det, hur va det då att sluta...? Lite nyfiken då jag är såååå trött påden där plastgrejen =)
mycket enkelt. Gjorde samma med Victor. Lite smågnöligt i en vecka sen var det bra. Victor var 5 mån. Alvin var 4,5 mån.
-
Aktiviteter:
Läser böcker, leker med leksaker, bygger med klossar, Ute och gräver i sandlådan ellr plaska i vattenpölar, *å på öppna förskolan,*gå till babysim, sjunga och göra ramslekar. Leka tittut och jaga och andra sådana buslekar.
Vad jag kommer på nu på rak arm.
*har egentligen inte börjat med det efter sommaruppehåll men ska göra det nu till veckan.