Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

... Född: Juli 2007 ... 2

annki72 skrev 2008-07-24 21:42:44 följande:
    Helena: Nä det får det inte bli, lilla gumman vill ju resa och börja gå men hon kan ju inte, sååå synd om henne ju
    Vad tråkigt att hon måste ha skenan i 6 veckor till Men å andra sidan så är det ju som du säger, att hon ju får friska höfter sen! Kram både till dig och till lillfian!
  • zandrisen
    veronicaq skrev 2008-07-24 22:53:47 följande:
    KOLLA!!!

UNDERBART!

Såg att ni diskuterade halvnakna byggjobbare (och halvnakna karlar i allmänhet ) och kan bara säga att jag måste ha det osedvanligt bra just nu... Hemma går maken enbart i byggshorths och renoverar, och på jobbet håller dom på att bygga om nedervåningen samt renovera fasaden så det vimlar av halvnakna byggjobbare både i lokalerna och utanför fönstret Fiiiint överallt, hahahaha...

• zandrisen
    Anns krypin skrev 2008-07-29 05:50:47 följande:
    Mörra alla, kaffet klart nu ser ni *L*

*drar lyckligt i mig en kopp*

Jobbar och jobbar och jobbar, men längtar ut från kontoret så att jag håller p att förgås.... Nästa år ska jag ha sen semester!

• zandrisen

Godmorgon!
    har haft en stressig återkomst till jobbet, plus att fysiken varit emot mig rent allmänt senaste tiden, men nu börjar allting räta ut sig

Jessys, grattis vad roligt! Då är du lika långt gången som min bästa kompis som ska ha sitt första, och för henne är veckorna lååånga

Jonali och Skruttan, håller tummarna för småsyskon snart

Annars är det skitväder här i dalarna idag igen Nån som har sol att skicka hit?

• zandrisen
    rullgardinsflikkan skrev 2008-08-07 10:01:25 följande:
    godday babesar Sitter och vrålar till system of a down och mår toppen Ungarna leker video i tv skåpet och drar ut varandra på golvet samtidigt som dom stoppar plommon i munnen på varandra haha  
    Lööööv SOAD! Kan tipsa om sångarens egna sidoprojekt från 2007, Serj Tankian "Elect the dead" riktigt riktigt bra det med
    H e l e n a skrev 2008-08-07 10:17:59 följande:
    Ikväll börjar Way Out West-festivalen här i Göteborg och jag ska dit!!! Kommer bli askul att se band som Broder Daniel (sista spelningen!), Neil Young(!), Pacific, Iron & Wine, Sonic Youth(!), José Gonzales, Håkan Hellström m fl m fl. Kommer dyka in hemma lite då och då och mysa med lillfisen men kommer förmodligen sova hos min bror o hans sambo som bor nära Slottskogen där det hela tar plats.
    Åh, mys... Vill också på festival... Hoppas du får det toppen
  • zandrisen
    H e l e n a skrev 2008-08-07 11:32:21 följande:
    Tack snälla du! Har förstått att du är något av en musikälskare också, am I right?
    Oh ja, musikälskade familj rakt igenom
  • zandrisen

AAAAAARRRRRGGGHHHH vad trött jag blir på detta eviga jävla regnande!!! Vill ha SOL!

Pussel, GRATTIS vad roligt!

Lindisen, hoppas Inez mår bättre idag. J**la skitvård. man blir ju så matt.

Beckah, jättefina GeKåsfynd! Gillade bodysarna jättemycket, såg att du också syr om till tröjor

Tråktrist fredag med spöregn, och min kropp är helt ur led. Skulle egentligen ha grillat med copernicus och hennes familj ikväll, men vi har ställt in Sen är det skitkallt på jobbet, alla sitter och huttrar med typ jackorna på sig innen på sina tjänsterum. Märkligt att det är 2008, och det är fortfarande såååå svårt att få en termostat som kan ställa in sig på värme/kyla.

• zandrisen
    Mum23 skrev 2008-08-08 12:26:25 följande:
    Åhhh. vad jag är uttråkad!!!!!!!!!!!Har iaf plockat lite här hemma. Och fått på mig och barnen kläderTjejerna lekert mamma/barn och Mellisen sover. Vill också sova....
    Jag vill också sova! men jag får vackert sitta på jobbet och jobba jobba jobba... Men i helgen, fan vad jag ska sooooova!
  • zandrisen
    Donna69 skrev 2008-08-08 13:24:25 följande:
    blääääääänån som vill komma hit o hämta solen???vill inte ha den....
    *rusar iväg för att håva in solen*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2