... Född: Juli 2007 ... 2

UNDERBART!
Såg att ni diskuterade halvnakna byggjobbare (och halvnakna karlar i allmänhet ) och kan bara säga att jag måste ha det osedvanligt bra just nu... Hemma går maken enbart i byggshorths och renoverar, och på jobbet håller dom på att bygga om nedervåningen samt renovera fasaden så det vimlar av halvnakna byggjobbare både i lokalerna och utanför fönstret
Fiiiint överallt, hahahaha...
*drar lyckligt i mig en kopp*
Jobbar och jobbar och jobbar, men längtar ut från kontoret så att jag håller p att förgås.... Nästa år ska jag ha sen semester!
Godmorgon!
har haft en stressig återkomst till jobbet, plus att fysiken varit emot mig rent allmänt senaste tiden, men nu börjar allting räta ut sig
Jessys, grattis vad roligt! Då är du lika långt gången som min bästa kompis som ska ha sitt första, och för henne är veckorna lååånga
Jonali och Skruttan, håller tummarna för småsyskon snart
Annars är det skitväder här i dalarna idag igen Nån som har sol att skicka hit?
AAAAAARRRRRGGGHHHH vad trött jag blir på detta eviga jävla regnande!!! Vill ha SOL!
Pussel, GRATTIS vad roligt!
Lindisen, hoppas Inez mår bättre idag. J**la skitvård. man blir ju så matt.
Beckah, jättefina GeKåsfynd! Gillade bodysarna jättemycket, såg att du också syr om till tröjor
Tråktrist fredag med spöregn, och min kropp är helt ur led. Skulle egentligen ha grillat med copernicus och hennes familj ikväll, men vi har ställt in Sen är det skitkallt på jobbet, alla sitter och huttrar med typ jackorna på sig innen på sina tjänsterum. Märkligt att det är 2008, och det är fortfarande såååå svårt att få en termostat som kan ställa in sig på värme/kyla.