... Född: Juli 2007 ... 2

Mejas första dag på dagis idag! Gick superbra! Hon gick där som hon aldrig gjort nått annat Mion stora tjej!
Börjat på förskola/hos dagbarnvårdare:
Sols Josef Aug-08
Beckahs Alvin Aug-08 (hos farmor som är dagmamma)
Veronicaq's Tiger aug-08 (dagmamma)
Pusslebitens´s Thias aug-08 ( dagis tillsammans med storebror)
Misan84 Hampus aug-08 (Börjat med inskolning på vanligt dagis)
JoNaLis Meja, inskolningen började 18/8
Planerad start för barnomsorg:
Theo Jan -09 (Ur och skur)
Jennsans Alexander jan -09 (dagmamma)
Sessan Nov -08 (vanligt dagis???) har ej fått svar än
Nasse01, Linus, Aug-08 25/8 inskolning 20/8
Gbgmorsans Melvin Aug-09 (vet ej dagis ännu)
Rullis Molly Aug-08
Jessa6, Elias, skulle börjat 18(idag)är sjuk så det blir den 25/8
H e l e n a s Eskil, jan -09, (förmodligen vanlig) förskola på halvtid
Lindisen´s Inez dagmamma (hoppas jag annars förskola) januari-09
Mina barn borstar med vanlig tandkräm. Går hur bra som helst. Det är en vanesak med. Barntandkräm tycjer jag är äckligt och svindyrt. Helt onödigt. Men alla är vi ju olika
tycker ska det ju stå
Jessa6: hehe jaa det kan de göra..Kanske blir en flicka då! Meja kom ju till så.. jag hade ÄL ungefär en vecka efter vi hade sex och ingenting innan eller efter.. vi gjorde ju slut då
så Meja was ment to be!
hehe
Har för mig de lever ca 4-5 dagar.. sällsynta fall längre.. jaa testa du ska med testa om inget hänt till helgen
Har snart BIM
1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
Allt! Hon är den mest underbara!
2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
Har redan 4 varav 3 födda av mig En till skall vi ha. Sen får vi se
3.Vad gillar du för musik?
Mest är det r´nb men lyssnar på det mesta.
4.Vilka TV-serier följer du?
Följer i princip inget numera.. tittar nästan aldrig på tv.
5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?
Ja just nu är jag timmanställd på 3 jobb. Har precis sagt upp mig från Sahlgrenska. Är undersköterka och jobbar som det.
Jag gillar märkeskläder.. MEN tycker det är totalt bortkastade pengar till såna här små som växer så fort ifrån de och hinner knappt slita något alls. Däremot så kan jag tänka mig köpa sånt till de större.. men oftast så räcker inte pengarna till.. man är ju liksom inte gjord av pengar.
Sen tycker jag bara det är lite löjligt att köpa massa dyra märkeskläder till små bebisar som inte förstår vad de har på sig. De bryr sig liksom inte. Tror det bara mest är föräldrarna som vill ha det. Vissa tycker jag gör det bara för att "visa upp" sina ungar med dyra kläder på..stoltserar med vilka märken de har på sig denna gången osv..
Håller med om att tradera är bra