• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-07-03 14:52:12 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAG KLARADE uppkörningen!!!!wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
    GRATTIS!!!!
  • Jessa6

Gah, igår brände jag mig, man är så noga med Elias att jag glömde smörja mig själv tillräckligt. Blir nog lite mer skugga idag

• Jessa6
    JoNaLi skrev 2008-07-04 08:06:17 följande:
    IGÅR SÅ FRIADE ROBERT TILL MIG!!!!!!Jag är VÄRLDENS LYCKLIGASTE!!!!!!!!Om ca 1år gifter vi oss!!!!
    !!!!!Grattis!!!!!
  • Jessa6
    H e l e n a skrev 2008-07-05 18:13:26 följande:
    ÅÅååååh nu har vi haft vårt ettårskalas för Eskil (fast han fyller först på måndag). Blev jättetrevligt och lyckat och gästerna åt både en och två gånger av tårtan! maassa bilder finns härpicasaweb.google.com/eskil.fahl/Eskil1RFår se om jag lägger dem i bdb också!Ikväll hoppas jag att jag kan läsa ikapp i tråden; har varit fullt ös här hela dagen! Puss&kram alla!
    Den där tårtan ser smaskens ut, kan man få receptet på den? Hur gör man det där MMF nu igen? Födelsedagen närmar sig...
  • Jessa6
    Donna69 skrev 2008-07-06 09:17:29 följande:
    vi tröttnar AAALDRIG!!! helt underbar toy!
    Vad är det för leksak?

Grattis alla födelsedagsbarn idag!!!
  • Jessa6
    mrsbygg skrev 2008-07-06 09:59:54 följande:
    nehe, nu får ja ta å föda snart. hatar å va gravid...blä
    Får man gissa? På torsdag är min gissning
  • Jessa6
    Beckah82 skrev 2008-07-06 20:38:10 följande:
    Kalas idag igen. Min systerdotter fyllde ju 8 men jag hann knappt dit innan jag ville gå igen eftersom min syster är ett rövhål. Kul kul...Alvin har haft roligt hemma idag med alla nya saker och så har han varit iväg till sin pappa en sväng också. Kändes skönt för mig att göra något annat än övningsköra på min Alvinlediga tid det har jag längtat efter
    Vad tråkigt, vad hände då? Om du vill berätta dvs...

Skönt med körkort och som sagt få lite mer egen tid än att bara övningsköra.
  • Jessa6

Beckah: Trist sånt, det är väl upp till varje vuxen att bete sig som folk bland andra.  Om det är kalas så ska man väl kunna vara på samma kalas, ovän eller inte, man gör ju det för någon annan, man behöver ju inte prata med varandra eller sitta i knät på varandra liksom.

Mammab: Då får vi hoppas på att det kommer igång snart, går väl min gissning åt skogen

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2