Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

måste bara få fråga om era barn blir ledsna när gäster går?

A blir helt förtvivlad en stund efteråt.. tycker så synd om han då..

• jennsans
    veronicaq skrev 2008-07-01 12:08:10 följande:
    Vissa dag kan vem som helst går så han inte ser dem utan att han bryr sej. Andra dagar blir han helt förtvivlad
    ok.. är mest hela tiden nu tyvärr...
  • jennsans
    jelikan skrev 2008-07-01 12:17:23 följande:
    Tore har börjat bli skeptisk till folk som han inte träffar så ofta. Sitter bara och tittar på dom men om de går så bryr han sig ingenting utan bara vinkar.Även sådana som han träffar regelbundet vinkar han åt när de går el vi åker.
    A är däremot inte rädd för n¨gon tror jag
  • jennsans

Alexander är gnällig utan feber.. blir så ledsen att han ska va ledsen hela tiden.. gråter för allt.. inkl byta blöja, klä på/av gå, sitta i knä, osv osv osv.. verkligen allt.. enda gången det inte är gråt är om han är nyäten rel nysoven o man sitter/ligger med han på golvet när han leker..
    mår så dåligt över att han inte kan få va lite glad då o då.. (han är säkert mer glad än vad jag upplever det men det är gråten som sätter sig hos en)

• jennsans
    tacky skrev 2008-07-01 22:15:26 följande:
    grattis meja! igår fyllde madison ett år bilder från det ser ni här: cirkumflx.bilddagboken.seKRAM!
    grattis i efterskott =) *dålig koll på födelselistan erkänner jag*
  • jennsans

beckah: tack hoppas jag kan bli bättre på att titta på den då ;) kommer inte minnas denna utantill tills 7/8 hehe

• jennsans

jag o en klasskompis från gymnasiet (en av de jag umgicks med) fick ju barn samma dag.. våra mammor pratade med varandra utan att veta att vi känner varandra.. de va lite coolt faktiskt ;) hon hade gått över tiden o jag.. ja alexander hade ju lite bråttom.. alexander hann ut några timmar före hennes kille..

dessutom när de ska ta kort till webbisar så förväxlar de siffrorna på kortet så hennes bild kommer ut med våra uppgifter (hennes bild låg på 2 ställen alltså) helt sjukt juh.. jaja det rättades till dagen efter iaf.. efter mycket tårar hos en nyförlöst mamma (jag alltså )

• jennsans

vill också veta hur man räknar ut! vårt bvc hade glömt formeln :( hon rita ini kurvorna på nått sätt iaf o trodde A skulle bli runt 2 m som sin far

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2