Inlägg från: veronicaq |Visa alla inlägg
  • veronicaq
    L2K skrev 2008-08-13 21:25:29 följande:
    Men om du nu har en 75 D ska du ju testa en 70E = 70DD!!!! Kupan blir mindre när omkretsen blir mindre. Hänger du med?
    gaaaaah... yes i know... men det finns ju typ inte på "vanliga" affärer.. PLUS att jag inte tänker punga ut så mkt kulor som det kostar i bra underklädes affärer
  • veronicaq

Idag är Tigers första ensamma dag hos dagmamman

Vi gick in. så fick han en puss och så vände jag mej om och vinka och sa hejdå.. Han titta lite konstigt och så sa han sitt standrard ord  AAH..

Sen gick jag. lyssnade utanför men han va såglad där inne och "prata" och hade sej...

Me so H A P P Y

Jag ska hämta han där vid 2tiden... så jag har nästan en heldag själv !!! Fast jag håller på och tvättar. Men ska passa på att sova lite emellan tvättningarna

• veronicaq
    Anns krypin skrev 2008-08-14 09:44:16 följande:
    Men va spännande, det går jue toppen för din Tiger Gud så kul, jag väntar än på å höra om dagis plats åt Johanna , här hos oss äre 4 mån väntetid *suck* tur att guben är hemma..
    vi har att man får ställa sig i kö max 7 månader innan... så jag gjorde det redan i januari
  • veronicaq
    Anns krypin skrev 2008-08-14 09:45:53 följande:
    Äre dags tro att köpa höstkläder??Idag känns det som att hösten är på intågande..........
    ja tyväärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....cashen rullan in lika fort som dom rullar ut
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2