... Född: Juli 2007 ... 2
Bara mamma här....
Men om jag är borta och Pe har honom så blir han pappig en stund efter jag kommit hem men snart är Pe hemma på heltid och jag ska jobba då hoppas jag att pappigheten kommer ![]()
Bara mamma här....
Men om jag är borta och Pe har honom så blir han pappig en stund efter jag kommit hem men snart är Pe hemma på heltid och jag ska jobba då hoppas jag att pappigheten kommer ![]()
Nu uptäckte jag precis att robin håller på att få en ny tand igen!!!
Tand nummer 12 på G
Har under en vecka upptäckt fyra nya tänder. Men denna har inte brutit igenom än. Helt svullet och han har haft feber idag och gnällt heeeeeela dagen lång
Jobbigt.
får ta fram lilla boken och anteckna så fort den bryter igenom ![]()

Vi har Skanida till våra barn.
Dom är jättebra och billiga.
Kostar under hundralappen i månaden och täcker mer än Trygg Hansa (dom hade vi innan) som kostar dubbelt så mycket.
Robin somnar ca 19.30 och vaknar mellan 06-07 idag vaknade han 06.40.
Sen sover han 1 1/2 - 2 timmar två ggr om dagen.
Jag la honom nyss och sen kankse han kommer sova vid tretiden igen.
Robin sover oxå helst i sin egen säng, somnar han i vagnen på dagen sover han bara en halvtimme - trekvart. Han börjar inskolning på dagis 20/10 så vi får se hur det går då. Han kommer nog bara sova en gång om dagen då.
Jag jobbar 75% och trivs utmärkt med det. Om jag skulle jobba 100% vill jag ha ett mån-fre jobb - inte annars
Jag jobbar på ålderdomshemmet som kock så jag jobbar ju rullande schema.
HAr fått nya tider idag. 7-16 eller 9-16. Helt ok. Tyvärr verkar det som om jag får jobba varannan helg....

I och med att jag jobbar som jag gör kommer Robin gå två eller tre dagar i veckan på dagis. Helt okej ![]()