• SaramedM

Sandaler med stängd tå i 30?

Finns det?

M har ett par pippisandaler men jag hade hellre haft ett par med stängd tå också, speciellt på dagis

• Svar på tråden Sandaler med stängd tå i 30?
  • SaramedM
    Wilhelm06 skrev 2008-05-31 18:31:21 följande:
    Foppatofflor?...
    Hur är de att gå i? Finns det nån stabilitet alls?

M går lite illa och klumpigt nämligen
  • Wilhelm06

Inte tänkt någe speciellt på det om jag ska vara ärlig.
    Men sonen på 2 år går i dem och leker i dem även på dagis. Vi använder remmen som man kan fälla ner bakom hälen så sitter de bättre.

• SaramedM
    Wilhelm06 skrev 2008-05-31 18:35:56 följande:
    Inte tänkt någe speciellt på det om jag ska vara ärlig.Men sonen på 2 år går i dem och leker i dem även på dagis. Vi använder remmen som man kan fälla ner bakom hälen så sitter de bättre.
    ok, jag ska kolla

Nej men tänkt dig en 4 åring som är storlek som 6-7 åring och går som en 1,5 åring.....
    Det blir snyggt det
  • Wilhelm06

haha ja, kan tänka mig det! ;)

Lycka till i letandet!

Kavat kanske har något? De har väl webbutik med.. kan inte adressen dock.

• Gäspan

Naturkompaniet har Newportsandaler till barn. Dyra å fina. Kolla deras nätbutik!

• SaramedM
    Gäspan skrev 2008-05-31 18:40:15 följande:
    Naturkompaniet har Newportsandaler till barn. Dyra å fina. Kolla deras nätbutik!
    Tackar
  • Babusjka

Kavat har upp till strl 30!

• SaramedM
    Gäspan skrev 2008-05-31 18:40:15 följande:
    Hur vet man vilken storlek man ska ha?
  • SaramedM
    Babusjka skrev 2008-05-31 18:42:15 följande:
    Kavat har upp till strl 30!
    Jag upplever kavat som rätt klumpiga men det kanske bara gäller deras vinterkängor
  • Babusjka
    SaramedM skrev 2008-05-31 18:43:22 följande:
    Jag upplever kavat som rätt klumpiga men det kanske bara gäller deras vinterkängor
    Ja, vinterkängorna är inte de smidigaste!
    Men sandalerna tycker jag var kanon. Dottern hade såna förra sommaren och de blev väl använda
  • SaramedM
    Babusjka skrev 2008-05-31 18:49:27 följande:
    Ja, vinterkängorna är inte de smidigaste!Men sandalerna tycker jag var kanon. Dottern hade såna förra sommaren och de blev väl använda
    Ok, ska kolla de också
  • Caro Lin e

RAP gör även stora sandaler med täckt tå och jag tycker de är smidigare och bättre än Kavats. Kan vara lite svåra att hitta dock.

Svar på tråden Sandaler med stängd tå i 30?