vilka bindor använder du/märke?mens
Jag brukar köpa coops egna med vngar pga priset annars tycker jag att always är bäst.
Jag brukar köpa coops egna med vngar pga priset annars tycker jag att always är bäst.
använder aldrig bindor då jag alltid kör tampong,, men använder vilka billiga trosskydd som helst sista dagarna när mensen tar slut. Köper just nu 50-pack trosskydd på Dollar för 10 kronor.
Always använder jag när jag blöder som mest och Libresse efter några dagar.
Bindor är sånt som jag tycker är värt pengarna. Även om det är en tråkig utgift, så är det ändå så stor del av vardagen som blir förstörd om bindorna inte fungerar bra.
Nu använder jag ALDRIG bindor i vanliga fall när jag har mens men nu fick jag barn i måndags o är tvingad till att använda bindor. Köpte apotekets med vingar o tycker de är helt ok. Tunna o känns säkra. Kostade ca 100:- för 100 st. Helt ok!!
always ultra med vingar. brukar köpa dubbelpack på öb
Tampong och libresse används här. Always prasslar, har för breda vingar som inte alls passar på mina gigantiska trosor och kliiiiar när vingarna lyckas lossna.
Jag använder inga bindor heller utan tampong men jag har dagar då det är så lite mens och då använder jag always bindor/ trosskydd!
Hemmalagade tygbindor, det enda jag inte får sår av.
Always ultra long plus och sen Always trosskydd large
Använder inte tampong då det är så ofräscht.
Jag varierar lite efter ekonomi! Gillar Always med vingar bäst. Men har märkt att ICAs egna märke funkar väldigt bra oxå. Libresse använder jag bara i nödfall, tycker de är hårda och skaver. Känns som att ha en planka mellan benen.
Trosskydd brukar jag nuförtiden oftast köpa på Lidl, de har otroligt bra såna som inte kostar extremt mkt heller.
Glömde! Och använder jag tampong så föredrar jag OB.