• Anonym

vilka bindor använder du/märke?mens

Jag brukar köpa coops egna med vngar pga priset annars tycker jag att always är bäst.

• Svar på tråden vilka bindor använder du/märke?mens
  • Anonym (med doft)

Always Ultra Fresh med vingar. Dom doftar så härligt gott!!!

• Anonym

Tygbindor! Olika sorter beroende på hur mycket jag blöder, tunnast är babyheaven och sen Eckosoft. Sköna och bra, känns inte så läskigt instängt som med vanliga bindor, dessutom luktar det inte med tyg.

• Anonym

köper apoteket bindor 100 pak men vingar biligt och bra!!

• Waldo

Always fresh, den med lite doft.

Aldrig någonsin Libresse, då använder jag hellre en lågprisbinda

• Anonym (tampongen)

Avskyr bindor då det blir fuktigt, lufttätt och luktar apa!!
    Använder helst OB, men har märkt att dom ggr jag vill använda bindor så är apotekets superbra, kommer nu inte ihåg om dom är billigare eller dyrare än dom klassiska märkena, men dom känns inte lika lufttäta och fuktiga iallafall...

Vad gäller trosskydd så tycker jag att always är bäst, dom billigare varianter jag prövat lossnar ju hur lätt som helst, även libresses och jag får supernojan att trosskyddet lossnar och åker ut genom byxbenet så att jag tex i affären helt plötsligt när jag går efterlämnar ett trosskydd på golvet, kanske är det en fånig nojja som glr att bara always duger åt mej...
    Fast dom med doft luktar ju faktiskt nästan illa, dom gillar jag inte!!

• Anonym

Det jag menar med fukten i bindor är att det känns ju som att dom kan vara jättefulla på bara kort tid och när man kollar är det knappt något, man är bara varm...Uääääk!!!

• Anonym

Jag använder nästan alltid tampong eftersom jag får klåda och blir röd av bindor, OB gillar jag dock inte så jag köper på mig storpack av Tampax med införingshylsa när jag åker till England vilket jag gör ett par ggr per år.. Har för mig att man kunde köpa dem i Sverige också men har inte hittat dem på många år i butikerna.. Om jag måste använda binda så föredrar jag Always eftersom Libresse skaver och ger mig klåda snabbare.. Trosskydd använder jag aldrig.. Byter trosor minst 2 ggr om dagen istället om det behövs..

• Anonym (tiger)

jag använder always ultra night med vingar...
    älskar dom de är de bästa jag testat..

• Svart ros

Använder helst och mest tampong men på nätterna brukar jag dock använda binda och då använder jag helst always. Har testat libresse några gånger men tycker de är jättedåliga då de har så dåligt klister på undersidan. Always har liskom klister på hela undersidan medan libresse bara har klister i strimmor så den lossnar ju skitlätt.

• Anonym

Libresse, dom där rosa. Någon har "designat" sig på bindomslagen.

Svar på tråden vilka bindor använder du/märke?mens