• JuniMammaLKPG

Har ni beställt från Kakburken.se?

Jag är för första gången inne på www.kakburken.se och är helt förstummad över allt läckert som finns. Är det någon som har provat deras grejjer? Häftigt med en rutig tårta, känns som julaftons kalle anka! Tveksam till om det funkar dock.

• Svar på tråden Har ni beställt från Kakburken.se?
  • Fru Gustavsson

har beställt sugarpaste därifrån, tror vi beställde något mer men minns inte vad det var
    Vet dock inget om hur man gör en schacktårta.

Hur man än vänder sig har man arslet bak
  • Bebis

Ser ju ut som att rutiga tårtan gör i 3lager med avdelare så att man lägger ihop dem sen så det funkar nog hur bra som helst.

Don't Panic
  • panki2

jag har beställt flera ggr och varit nöjd alla ggr

• JuniMammaLKPG

Bebis: Tror du att allt inuti tårtan är gräddat då eller är det krämfyllningar som gör det gula?

• JuniMammaLKPG

Bebis: Jag tar tillbaka det där, inser att allt är gräddat nu när jag tittade igen. Tack för förklaringen, nu fattar jag.

• bellanbus

Jag har också handlat där flera gånger och jag har alltid varit nöjd, dock rekommenderar jag tårtdecors sugarpaste av märket Ballina som är mycket godare än det de har på kakburken!

Annars är det bra grejer och bra service!

• Solgläntan

Har beställt flera gånger och alltid varit nöjd! Finns så himla mycket kul bara...

• Bebis
    JuniMammaLKPG skrev 2008-06-01 20:14:14 följande:
    Bebis: Jag tar tillbaka det där, inser att allt är gräddat nu när jag tittade igen. Tack för förklaringen, nu fattar jag.
    Den såg hur kul ut som helst Köper du den får du berätta hur det gick sen
    Don't Panic
  • JuniMammaLKPG

Tror ni att jag hinner få det innan helgen om jag beställer idag? Det står 4-7 dgr men man vet ju inte.

Det finns många fina formar, typ bilar och rosor, men dem kan man väl inte ha nån fyllning i? Tänker att det förstör bilden att såga itu den.

• bellanbus
    JuniMammaLKPG skrev 2008-06-01 20:20:25 följande:
    Tror ni att jag hinner få det innan helgen om jag beställer idag? Det står 4-7 dgr men man vet ju inte. Det finns många fina formar, typ bilar och rosor, men dem kan man väl inte ha nån fyllning i? Tänker att det förstör bilden att såga itu den.
    Betalar du bara direkt så har jag aldrig varit med om att det tagit mer än 3 dagar faktiskt.
  • JuniMammaLKPG

bellanbus: Tack för tipset! Man vill ju att det ska vara gott oxå

• JuniMammaLKPG

bellanbus: 3 dagar är perfekt, då har jag gott om tid. Va skönt!

• bellanbus
    JuniMammaLKPG skrev 2008-06-01 20:23:22 följande:
    bellanbus: Tack för tipset! Man vill ju att det ska vara gott oxå
    [/citat]
    JuniMammaLKPG skrev 2008-06-01 20:24:07 följande:
    [citat]
    bellanbus: 3 dagar är perfekt, då har jag gott om tid. Va skönt!
    Ja den är verkligen riktigt god!

Jag tror att man kan skriva vid sin beställning om man har bråttom eller så. Men man får alltid mail allt eftersom de packar o skickar varorna, därför har man ganska bra koll på när varorna går från dem.
  • JuniMammaLKPG

bellanbus: Det låter bra. Då gäller det bara att bestämma sig för VAD man ska beställa...

• JuniMammaLKPG

Nu har jag fått min beställning, det tog 4 arbetsdagar. Beställde bland annat den där rutiga kakformen så nu sitter jag och funderar på vad man ska ha emellan för nåt smaskigt som blir snyggt oxå...

• TereseA

Köpt massor därifrån..Alla i Tårt tråden handlar där..

Frakten kostar 49kr

Akiim är mitt liv 071004
  • Mollan70
    TereseA skrev 2008-06-14 22:16:36 följande:
    Köpt massor därifrån..Alla i Tårt tråden handlar där..Frakten kostar 49kr
    Tack. Det var ju inte såå farligt dyrt.
  • TereseA
    Mollan70 skrev 2008-06-14 23:03:52 följande:
    Tack. Det var ju inte såå farligt dyrt.
    nej ..är bra frakt...
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Har ni beställt från Kakburken.se?