Vi som har barn med spalt del 8
...fortsätter....
...fortsätter....
Jag var först!!!
Vad har ni hittat på ihelgen då??
Jag och Rickard var faktist ute igår.. Det var kul!! Men när jag vaknade imorse så tyckte jag inte att det var lika kul längre!!
Jag var också ut igår och jag tycker inte heller att denna dag har vart den bästa, men gårdagen var kanon o det var kul så fick david va hemma ensam med barnen med hihi.
kanoners Anna
I helgen har det varit festival här i Mönsterås. Den årliga Bluese festivalen. Alla kommer ut ur sina hus o festar o njuter av sol, dryck o bra stämmning. Har varit en kanon helg. Förutom att ja jobbade idag o henke glömde bort o försöka va tyst igår kväll kl 01 när han o ella gic ko la sig. Hon vägrade somna men va ändå så tyst o snäll men pappa va inte lika tyst efter många ÖL..
Förövrigt är ja numera sjuksriven 50% jobbar bara två dagar i veckan juni ut. Känns bra då man har mer ork i kroppen här hemma. Det turliga är nu med att det faller så bra in på shemat att ja bara jobbar imorgon o ons sen jobbar ja inte förrens torsdagen efter midsommar då vi åker till Turkland nästa onsdag
Våren ella bus fick en liten kusin tjej i onsdags Så nu ligger det på oss o få en pojke. de är 9 kusiner på Henkes sida. alltså han o hans syskon har 9 barn ihop de är 5 syskon och av de 9 är 1 pojke o resten flickor.
Hej!
Igår fyllde min lilla Alma 1 år Vi var nere i Gbg och firade 1-årsdagen på Liseberg. Det var varmt men väldigt skoj, iaf för storasyster
Nu väntar jag bara på att få kallelsen till op. Har ju fått vetat prel. datum av koordinatorn per telefon men man vet ju aldrig om det blivit ändringar så jag vill gärna få svart på vitt att det är den 16 juni som gäller.
Idag har vi varit på Sahlgrenska och tejpat Elsa. Himlans vad svårt det är att få tejpen över spalten att fästa. Det finns ju ingen plats att fästa den på läppen och fäster man den på kinden så följer ju bara kinden men inte läppen med. Hur gör ni andra?
Näe vi ska inte ta reda på om det blir en Malva eller Melvin (namnen vi är inne på just nu och lyckats komma överens om) Det får bli en överraskning. Men ja ska inte sticka under stolen med att det skulle va kul med en liten syster. men ja blir liak glad för en liten bror