• Skärgårdstjejen

Trimma bikinilinjen

Jag är fåfäng jag vet! Kanske ingen som delar mitt problem, men jag har upptäckt hur otroligt svårt det är att trimma bikinilinjen eftersom jag inte ser någonting nedanför naveln :) Är rätt hårig och gillar inte när det känns som två ekorrar hänger ner på låren på var sida om troslinningen. Och jag skulle ALDRIG be min man om hjälp med en sån sak ... Så nu försöker jag raka samtidigt som jag försöker vinkla en spegel underifrån, trixigt kan jag lova. Får nog be syrran om hjälp om det ska badas i sommar.

• Svar på tråden Trimma bikinilinjen
  • lillasmilla

=) Ja, eller boka in en brazilian vax! (eller endast bikinilinjen) Jag hoppas kunna se att trimma i sommar, så jag ska nog klara mig... (BF 18 jan) men överväger att vaxa i vinter, för min egen skull och för att BM ska kunna se ngt, om hon skulle behöva rota.... =)Lycka till!

• Twinkiie

har samma problem, v 38 här o jag ser inget hur jag än vänder o vrider på mej, man får be sambon :P fast de känns ju lite handikappat kanske.. men de e ju gratis :P

• 1891

Jag har satt badrumsspegeln på handfatet precis bakom kranen med en bra lutning... Funkar perfekt om man klarar av en vaxning/rakning stående

• Drömmerdrömmar

Säger som jannike85, stå framför en spegel, jag brukar stå i hallen, haha men känner mig ändå handikappad och är mer känslig där nere nu när jag är gravid så blöder ju jättelätt o blir lätt rött o irriterat, irriterande som fasen :) men vadå säger som du vem vill se ut som en "ekorre" :D haha

• Saramalia

själv så ser jag skapligt än så länge. men jag tror att jag kommer att känna mig fram sedan - borde gå bra.

jag har däremot en kompis som klippte istället för att raka sig - hon tyckte att det kändes bättre....
    själv skulle jag vara livrädd för att klippa av någon annat än hår....jajks!

• Mizz Emma

Jag tänker be sambon raka mej när jag själv inte når,det har jag redan förberett honom på och det var okej :p

• squashen

Jag frågade oxå detta för ett tag sen. Ville inte heller be sambon..
    Men bästa tipset e faktiskt spegeln.. Det gör jag nu, har tyvärr ingen spegel som jag ser i i badrummet , så jag står i hallen, får passa på när ingen e hemma. Skrattande Vill inte gärna att sonen på 9 år kommer å undrar va jag gör, hihi..

• Nikas

Äh vadå fåfäng, det är nog inte många som vill vara håriga "där nere" oavsett om man är gravid eller inte :D

Jag är PRECIS lika fåfäng nu som när jag inte var gravid, när det gäller typ allt! :)

Jag kör med spegel.

Hade bett min sambo om hjälp, men jag är rädd att han rakar av mig klitoris hahahaha :D

Dock så har jag efter rakning och trimning som numera tar liiiiiite längre tid då allt är omvänt i spegeln och därför inte lika enkelt, bett sambon att kolla så det ser fint ut och att jag inte missat fasligt mycket.

Svar på tråden Trimma bikinilinjen