Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

duntoffla - såg att du var på jakt efter nutty-tröja och byxa från ESL..vet dock inte om du beställt än men annars kan jag tipsa om matador kids i solna C. Var in där en sväng idag och dom körde med "ta två för 200" på såna kläder just nu. Kollade dock inte storlekar men såg ut att finnas rätt många byxor och tröjor kvar på bordet

• FL Lisa

dunis - hmm..svåra frågor. jag kommer inte ihåg vilka färger det fanns..men flera olika i alla fall.
    dom har gigantiskt med yta men inte så där jättemycket kläder tyvärr. Jag hoppas på att det ska komma in mer..den är ju rätt nyöppnad här i solna.
    Idag köpte jag inget..men för någon dag sedan så blev det en vit heldress från IdaTmed färgglada djur på för typ 100 kr.
    Idag blev det enbart lindex-shopping...behövde lite shorts och enfärgade kortärmade bodys.

• FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-06-02 16:17:38 följande:
    Ok. Kul att fynda! Lindex är bra. Har också köpt shorts där. De bruna och nu är jag på jakt efter blå också. VV´s shorts är också toppen! Du som är i Solna och kikar lite då och då får gärna hojta till om du ser ngt kul erbjudande på Matador. Vi har ju uppenbarligen samma goda smak och du vet ju hur Noel ser ut IRL.Nu är det dags att dricka kaffe känner jag. Ska rädda CD-skivorna från Noels våld också.cu
    japp. jag köpte de bruna shortsen. fanns rätt många kvar av både bruna och blå i kista.

haha..ja det är bäst du skyndar dig så ni inte blir helt utan cd-skivor. Här blev det middagsdags efter en liten tupplur så nu är Alvin nyäten och utvilad..vilket innebär minimalt med tid att sitta på FL för mig..blir till att jaga galen bebis istället
  • FL Lisa

Nu har jag lagt upp lite bilder i bildtråden. Jag brukar vara och läsa eran tråd och kika på alla fina bilderna i BT men är rätt dålig på att skriva inlägg men nu efter lite storshopping tänkte jag passa på att vara lite aktiv jag också

• FL Lisa
    jacao skrev 2008-06-02 19:41:30 följande:
    FL Lisa skrev 2008-06-02 19:31:28 följande: Massa fynd ju! Och en söt kille Synd att man inte visste om den utförsäljningen
    tack!
    Jag skrev upp mig på någon mailinglista när jag handlade så jag skulle få mail om kommande utförsäljningar så när det dyker upp ett sånt mail så ska jag se till att posta informationen här i tråden!
  • FL Lisa

Oj vilken fart det är i den här tråden.

Själv har jag (och även vissa andra ser jag) stora problem med FL. den bara slänger ut mig hela tiden så till slut orkar man inte ens försöka ta sig in. Men nu håller jag tummarna för att jag inte ska bli utslängd mer ikväll.

gosmamma - vilken underbar bodysuit. Dom färgerna är verkligen härliga och jag tycker att din sista kombo med katvig och pop är hur snygg som helst. Jag skulle utan att tveka använda mig av den.

Alla andra bilder i bildtråden är också jättehärliga. Söta ungar och riktigt snygga kläder.

Själv har jag inte shoppat så vidare mycket danskt senaste dagarna. Fick hem massa snygga kläder igår...men dom var svenska och sydda av en kompis. Slänger in en bild på min lilla Alvin i en hyfsat nyköpt suit från IdaT...hittade den på matador kids för under 100 kr och sen slänge jag in en OT-bild på kläderna som kom i lådan igår

• FL Lisa

jompa - hmm..nu vet jag inte hur mycket man egentligen får skriva här på FL...men hon heter yrväder här på FL

J essica skrev 2008-06-04 19:58:19 följande:
    Vad jag älskar galltvål!!!! är såå glad nu en av Linneas molotröja och molotunika hade hemska fläckar som inte gick bort i tvätten. Hade på lite galltvål och skrubbade och det gick bort!!! 
    jag håller helt med. Galltvål används flitigt i det här hemmet och än har jag inte lyckats få en fläck som inte gått bort med galltvålen
  • FL Lisa
    Line80 skrev 2008-06-09 08:47:07 följande:
    en fåga till er experter... vilken butik är det som ligger på Flemminggatan i Sthlm? Orkar inte gå igenom alla shoppar men är säker på att någon här har koll
    vildänglar ligger på fleminggatan 60
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-06-09 09:14:38 följande:
    Tjolla- lite saker du väntar hem då! Ser att du tagit igen det du missat på att du städade i helgen.Line- Vildänglar är en jättemysig butik och supertrevlig personal. (vilket påminner mig om att jag måste dit snart och reklamera min Katvig...)Jojoa- skönt med sovmorgon!Butte- Lycka till på visningen!Lisa- ska du till Vildänglar på onsdag kväll?
    jag vet inte. Jag var förbi där i lördags och såg inte så där jättemycket som jag kände för att handla. Men 15% rabatt är ju aldrig fel.
    Men man var tvungen att anmäla sig innan va?
    Ska du dit?
  • FL Lisa

en fråga till er insatta...
    När det som storlek på en t-shirt från småfolk står 1-2 år...vad innebär det?
    om jag har en kille på 9 månader som är 72 lång och 10 kg tung borde jag då välja 0-1 år eller 1-2 år på en sån t-shirt 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10