Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God morgon!

Blev helt chockad av A´s inlägg. *ryser* så jag kom av mig lite.

Tack Butte för ännu en tråd! Kyss Bra att du ändrat lite i länkarna också.

Sitter och fnular på om jag ska beställa ESL från Paradisvej eller inte...

Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-02 09:12:06 följande:
    MorningJa visst kom man av sig lite. Hemskt och så tråkigt för Anna och hennes syskon.Är det nån rea hos dem på ESL?
    Ja, jag är ute efter bruna Nutty och de kostar 74.50 ddk. Har frågat dem om frakt och den hamnar på 30-50 ddk beroende på vikten. Så det blir ngn 100-ring billigare på byxa och tröja om det blir högsta frakten
    Älskade Noel
  • Duntoffla

dkk menar jag ju

Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-02 09:19:26 följande:
    Nån som har nåt tips på fina byxor/shorts, gärna enfärgade, kom på att jag har ju för sjutton inte en enda byxa som passar till alla nya Småfolk t-shirts.
    Lindex har ett bruna och blå/turkos shorts för 49.50. (T3b2) plus att Villervallas shorts är fina (99 kr)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lollypop skrev 2008-06-02 09:23:59 följande:
    H&M har ju REA på nätet nu med... Vet dock inte vad som finns/finns kvar... Brukar gå åt som smör i solsken...
    Spökar du?

Tycker att HM´s babyavdelning på nätet lämnar mycket mer att önska tyvärr. Däremot kan man göra fynd i butikerna. Varför kan de inte utveckla nätbutiken lite mer?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-02 09:25:10 följande:
    Kollade precis på dom i webshopen, men dom var ju slut i 80 O inget Lindex besök i sikte den närmsta tiden. Beställde ju nyss från VV, o smarta jag tänkte aldrig på att dom hade shorts där.
    Jag ska troligen till Lindex idag

VV-shortsen är superfina tycker jag.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lollypop skrev 2008-06-02 09:28:20 följande:
    Spökar??? Har iofs inte koll på babyavd. längre! Mina barn är för stora ()
    Ja, din plupp är grå som att du är utloggad. Inte grön

Hm barn verkar bättre om man kollar nätet.
    ängeln83 skrev 2008-06-02 09:27:48 följande:
    Och dig kan man inte citera korrekt. Vad är det med FL? Som sagt...bara meddela om du vill att jag slänger ett öga åt dig. (det där lät konstigt. syftningsfel? )
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    CamillaJ skrev 2008-06-02 09:49:03 följande:
    Ingen som vet nån bra fin sulky billig? Kommer ihåg att nån här inne pratade om de .. innan för ett tag sedan
    Var det inte Zvartaliljan som köpt en? Tror hon har en bild i galleriet. Annars finns ex Koelstra billiga. Har en kompis som har en sån och är nöjd.  Om det nu är paraplysulkys ni menar?
    Helle skrev 2008-06-02 09:41:15 följande:
    God förmiddag i tråden. Efter en helg på landet så är vi nu tillbaka i stan. Åhh så mycket fina Molosar i BT.Funderar på hur Katvigs randiga är i grön/turkos. Är det en storlek upp som vanligt? Funderar på långärmad till hösten för min tvååring. Ska man köpa 104 då tro?
    God förmiddag! Den randiga sommarsuiten jag hade av vårens kollektion (grön/turkos) var lite större än vanligt tyckte jag. Men jag vet inte hur tröjorna är...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-02 10:00:47 följande:
    God Morgon i tråden!Idag vara alla danska kläder i tvätten så nu går tvättmaskinen varm! Hur är det med alla?
    Här är det förkylt men rätt bra ändå

Du som har Nutty- Vilken storlek tror du jag ska ha till N i byxor och tröja. Han är 72,5 cm lång och väger 10,1 kg. Blir 80 för stort? Han ska ha det över sommaren.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-02 10:28:30 följande:
    De är superstretchiga och stora därmed, tycker jag!
    Då kanske jag ska satsa på 74 tom... Tack för hjälpen! Nu blir det en order
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10