Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Skoj med rea.
Tyvärr tror jag att mit paket från Liten på landet försvunnit även denna gång, osis.
Är nog inte meningen att jag ska handla därifrån.
Skoj med rea.
Tyvärr tror jag att mit paket från Liten på landet försvunnit även denna gång, osis.
Är nog inte meningen att jag ska handla därifrån.
Kikar lite på jackor. Nova star har en fleecejacka som är fodrad, klarar man sig på den hela hösten? Man kan ju ha en tjock tröja under senare.
Vill ju inte behöva köpa en jacka för att ha sista månaden innan det blir dax för overall.
Annars är ju Pop:s skaljackor bra men så tråkiga.
Hur har ni gjort till hösten, ni som har varit med förut.
Tänker inte direkt på hösten men har sett en jacka på rea så .......................... man kan ju spara.
Snurrig av allt jobb, menar inte rea, fraktfritt!
Linas fönster? vad är det? adress?
låter ju bra med 50% på en vara.
En av våra butiker i stan (Uppsala) hade 50% på allt i butiken om man stod på deras mailinglista.
För 278 kr fick jag villervallas långärmade regnbågströja, den vita kortärmade klänningen med röda, grå och svarta stjärnor samt den gula småfolks t-shirten med cerisa katter.
Rätt bra tycker jag. Hade ju kunnat handla ihjäl mig men det kommer ju en höst med den massa nyheter också.
Hade velat ha en swettisjacka från Kik kid men de fanns bara i strl 86 och såg så liten ut.
Hoppas de kör de här oftare.
När kommer höstkollektionerna?
Myris83: här har vi också fallit för grönt, är också på jakt efter ett par likadna fast i 80. Inga ens på Tradera.
Nova star på rea i webshop, stämmer det? I våran lokala butik som säljer Nova star sa de att de inte får rea det i webshopen, det får bara reas i butik.
Ngn som ska till Babyshop eller beställa därifrån så kan ni väl inboxa mig. De är de enda som har Ida t strumpbyxor i grönt.
Ser att det diskuteras fläckar. Jag har fått bort det mesta med utspådd klorin, ex på min gul vita me&I godisråttetröja.
Dock får man ej lägga i så att muddarna blir blöta då de bleks och blir förstörda.
Har man väl fått fläckar så kan man ju alltid testa sig fram om plagget redan är förstört.