Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God morgon!
    Ser att det pratas sulky... Vi köpte en vanlig Brio Sitty nyligen. Dum som jag var skänkte jag nämligen bort vår gamla i höstas och nu när vi åker utomlands måste vi ju ha en nätt vagn.

Rekommenderar varmt vagnen! Den har helt handtag också så att det inte blir så där trixigt när man ska öppna dörren till en affär. .

• Tildamamman

Visst är det trist ! Här städas golven varje dag också.

mortillsju skrev 2008-06-02 12:30:11 följande:
    Jag vet *heltokig* men vi är så många att torkning av golv tillhör nödvändigheterna. Varje måndag går jag över hela lägenheten. Det känns bra att börja veckan rent. Sen åker köksgolv och hall på ett par torkningar till under veckan! Jag har ett stort "företag" att sköta!
  • Tildamamman

Så ni ska på lite semester . Får man vara nyfiken och fråga vart?? Vi åker på lördag *shit vad snart *

Soldräkt till Lilleman köpte även vi, men valde Katvigs. Läste på ngn sida att även den hade skydd 50.

CamillaJ skrev 2008-06-04 19:54:24 följande:
    Åh ja det ska bli super skönt att komma bort ..verkligen!!Ja okey det är de för i dom jag köpte var det 50++... Ja men jag är lite nojjig för hur det ska gå med barnen på flyget men det går nog bra Hehe.. men jag är liiiite nervös för att flyga
  • Tildamamman

Precis!! De är så tunna och svala. Me nlåter Milo den sitta på?? Här åker den av HELA TIDEN!!

Tjollabolla skrev 2008-06-04 16:11:34 följande:
    Åh jag fick hem solhatten från Plastisock idag, guuud så fin! Perfekt att kunna dra åt dragskon runt huvudet så den inte blåser iväg och sval o skön. Är sååååååå shoppingsugen på ngt åt Milo, men vad?
  • Tildamamman

Väluppfostrad son du har !

Tjollabolla skrev 2008-06-04 20:23:36 följande:
    Ja denna får faktiskt va på, han har haft den hela kvällen nu när vi varit ute! Eller så är det jag som spännt åt den så hårt så han inte haft nåt val
  • Tildamamman

Härligt! Snart ni åker också då!

Vi åker till Kreta, Grekland. Nu är det nära så lite resfeber har vi allt. Det blir lite att hålla reda på med två barn med. .

CamillaJ skrev 2008-06-04 20:38:39 följande:
    Ja vi ska åka den 16 juni Till cypern i 1 vecka! Ni då? Åh det ska bli kanon.. längtar just idag som bara den .
  • Tildamamman

God kväll!

Jisses, det är nästan två veckor sedan jag tittar till er . Tiden bara rinner iväg...

Har ni fyndat ngt på rea då?? Några fyndtips ?!

• Tildamamman

Önska kan man väl alltid ! Men klarar storken av "sådana" beställningar ??

svischan skrev 2008-06-16 22:41:08 följande:
    Vår dotter vill dock inte ha småsyskon, utan stora flickor, som Molisa (Lovisa, grannen mitt emot som är 6=)
  • Tildamamman

september01 - 1 år! Grattis till stora killen .

Svisch - Ähh, nu är du en klenis . Med lite lustgas fixar du det !

Lina - Underbart söt var den!! Var fyndade du den och vad fick du ge?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10