Inlägg från: ellenagnes |Visa alla inlägg
  • ellenagnes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej hej, Nu var det ett tag sedan man var inte, har varit tvungen att bota mig själv från lite köpmani=) Men nu har skatteåterbäringen kommit och nu vill jag shoppa. Försöker komma in på linas sidan ni pratar om med jag får bara fram en grön sida. Kan någon ge mig den rätta adressen eller om det är fler som inte kommer in nu.

• ellenagnes

Nä, inte jag heller. Bara en blank grön sida. Arrrrgh

mortillsju skrev 2008-06-05 14:19:01 följande:
    Nån slags rabattshopping på Linas Fönster. Men jag kommer inte in på sidans ens
  • ellenagnes

Tycker dom har rätt så mycket på webshoppen

Emmsan skrev 2008-06-05 15:26:30 följande:
    varför är vårt lindex ALLTID så utplockat vill oxå ha shorts juh :(
  • ellenagnes

Åh , jag såg i den gamla bildtråden att ni varit i väg på lager salg. Nu vill jag höra, hur var det? Jag har ju helt missat detta.

• ellenagnes

Hej, Jag undrar om det är någon som köpt den underbara klänningen med knytband från Småfolk som kan överyga mig om att jag måste ha 3 Skrattande

• ellenagnes

Jag fläckbehanlar också allt innan tvätt. Jag kör med apelsinolja och det tar alla fläckar till och med banan. Det var längesedan jag fått slänga något som varit fläckigt

Tjejtriss skrev 2008-06-10 19:17:10 följande:
    Fast jag fläckbehandlar kläder nästan varje kväll. Det blir en hel hög som ligger där och väntar efter att ungarna lagt sig.. Men det är värt det!
  • ellenagnes

En kompis bror importerar detta. Vet inte om det går att köpa någon annanstans. Googla

molnen skrev 2008-06-10 19:21:33 följande:
    var köper man det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10