• tejp

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hallå!

Nån som har handlat från Linas skyltfönster som har lust att hjälpa mig? Vad ska jag välja när jag ska betala, alltså vad är pluskonto nordea? Är det ett plusgirokonto eller ett bankkonto? jag har swedbank och ingen koll alls på alla dessa olika typer av konton som finns

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp

Hej!

Jag beställde från linas fönster förra veckan och visste inte riktigt vad pluskonto var för slags konto. Iaf så hade överföringen avvisats idag så jag måste ha fyllt i fel. Generad

Är det nån annan här som har swedbank och vet ifall det är plusgirokonto, personkonto eller bankkonto man ska välja?

• tejp
    jompa skrev 2008-06-09 11:20:08 följande:
    Jag tog det som vanlig överföring, inget annat fungerade.
    ängeln83 skrev 2008-06-09 11:20:10 följande:
    Jag betalade bara som en vanlig överföring.
    I swedbank måste man välja vilket typ av konto man ska föra över till också.
    jojoa75 skrev 2008-06-09 11:22:21 följande:
    Vanligt bankkonto, lite korkat att skriva pluskonto, för det finns inte nåt som heter det, antingen är det plusgiro el bankkonto.Så välj vanlig överföring - bankkonto

Ah tack, då ska jag genast prova med det. Hade gjort en överföring förra ggn också, fast till plusgirokonto, trodde det var sånt hon menade när hon skrev pluskonto.

• tejp

Åh idag kom äntligen Moses fina uttersuit!!! Såå lovely!

• tejp

Är det rabatt nån mer stans än på rumba? Nån som vet!

• tejp
    Infinite Joy skrev 2008-06-15 15:36:52 följande:
    Någon som har sett molos kaniner (fanns i höstas eller ännu längre sedan kankse) någonstans? Eller är det bara beg. som gäller?
    Vilken storlek är du ute efter?
  • tejp
    Sandie12 skrev 2008-06-25 13:53:45 följande:
    Ursäkta att jag stör i tråden men undrar om ngn sett MOLOs verktygströja i stl 92 på rea ngnstans?Han har just växt ur bodyn och vill nu ha sig en tröja innan de försvinner. =D Tacksam för svar om ngn vet. :D
    Har inte sett den på rea någonstans. Den finns på klkids fraktfritt iaf.
  • tejp

Hej!
    Är det nån här som har en molo body i 86 och 92 och vet om det skiljer mkt mellan stl?

• tejp
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 23:29:01 följande:
    har tyvärr packat ner alla kläder men jag vet att det inte skiljer särskilt mycket mellan storlekarna. Någon centimeter bara.
    Ah men då chansar jag på att 86 passar, bodysuits i 86 är jätterymliga, men han har bara bodys i 92 så jag har inget att mäta med. Tack för hjälpen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10