Inlägg från: tvåsmå |Visa alla inlägg
  • tvåsmå

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ngn här som har tips på fina leggings som är lite kortare, typ 3/4 eller kortare? Att ha nu på sommaren, och under klänningar och kjolar. Gärna modell som passar en knubbis.

• tvåsmå

Är de smala eller breda i midjan? Har nu köpt korta leggings från POP i stor storlek för att få "normala" i längd och bra i midjan, men aldrig provat åt andra hållet.

lillronya skrev 2008-06-05 20:56:40 följande:
    JAg köpte villervallas leggins i mindre storlek till ANjelin. De blev finfina 3/4.
  • tvåsmå

åå vad bra, tar och provar då

lillronya skrev 2008-06-05 21:11:29 följande:
    Jag tycker att de är ganska rymliga i midjan. Absolut inte smala iaf.
  • tvåsmå

ngn som vet om ajabaja kommer ha rea snart?

• tvåsmå

62 skulle jag ta.

Tjollabolla skrev 2008-06-09 21:09:31 följande:
    Åh hjälp! Har bestämt mig för att köpa småfolks bilsuit, den korta till våra kompisars bebis. Han är 52 lång o väger 3,6 kg. Han är 4 veckor. Ska man köpa 56 eller 62? Så svårt!
  • tvåsmå

Gucce har en rosa på rea.

Elaizans mamma skrev 2008-06-11 09:09:04 följande:

Hej, Någon här som kan tipsa om någon bra sida där man kan köpa den fina Katvig vindjackan i rosa?MvhLina
  • tvåsmå

Nä jag tror de sänkt i dagarna. Jag köpte också en, men med bird-mönstret, till fullt pris.... svett vad mkt. hoppas den dyker upp på rea i större storlek nu bara. Tycker den är så fin. Eller så tar jag den fr Gucce Förresten, tror ni den gröna passar en kille på 4 år, alltså i stilen? Är det för baby-puttenuttigt?

Lourdes skrev 2008-06-11 09:38:38 följande:
  • tvåsmå

www.oiidesign.se/search.php&prodid=579&colorid=908

Infinite Joy skrev 2008-06-11 10:58:06 följande:

Nu blir det ot, men har ngn sett en mini rodini terry hood i 92/98 ngnstans?
  • tvåsmå

Shoppat en del på rea i danska nätbutiker

mortillsju skrev 2008-06-15 14:25:32 följande:
    Hej alla!Fin nanookjacka DUNTOFFLA!!Gulliga och fina barn i BT som vanligt. Shoppas det vilt eller är det sommarstiltje (=alla väntar på rean)??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10