Inlägg från: zukits1 |Visa alla inlägg
  • zukits1

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej tjejer!

Har inte skrivit här på länge. Bara kollat in BT löpande. Så fina barn ni har.

Jojoa75:underbar baddräkt din flicka hade!

• zukits1

La in en bild på Ella när hon har Hollys guldklöver. Hoppas att det är bra kvalite på den för jag älskar den! Tänkte testa i höst att kombinera den med Ida T baggy byxor med igelkottar. Igelkottarna är ju också lite guldiga.

• zukits1

Glad midsommar!! Ella är förkyld, så här blir det ett lugnt firande.

Gosmamman: Tack! Jag älskar också regnbågssuiten. Tycker att ESL har bra kvalité

• zukits1

Maugu: Vad skönt att allt gick bra! Min mamma har också genomgått en sådan operation fast för flera år sen, så jag förstår lite av vad du har gått igenom.

• zukits1

jojoa75: Ursäkta om jag frågar en känslig fråga antagligen, men vem är Vicky?

Vi var helt sega pga att Ella är sjuk, och när vi väl kom iväg för att handla (efter kl 18) var alla affärer stängda, så vi fick återvända tomhänta hem. Nu blir det spaghetti och köttfärssås. Inte direkt nån lyxmiddag, men billigare blir det!

• zukits1

jojoa75: Vad sorgligt med din svägerska! Och så ung På min mamma upptäcktes det när hon svimmade en gång. Den tumören var också ofarlig, men det tar tid att återhämta sig efter en sådan operation!

• zukits1

Hej hej i tråden. Vilka fina barn i BT! Oemotståndligt charmiga Jag vill också resa bort till värmen. Har fått veta att sambon ska ha ca 2,5 v semester på hela sommaren *suck* Själv är jag mammaledig, så jag får väl åka till vår lilla strand själv med barnen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10