Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ni som har koll Hur är Molos fleece i storlek stora, småeller normala ??

• maggan75
    maggan75 skrev 2008-06-08 20:36:35 följande:
    Ni som har koll Hur är Molos fleece i storlek stora, småeller normala ??
    ingen som vet
  • maggan75
    lillronya skrev 2008-06-08 20:47:52 följande:
    Jag tror de är normala. Har ju inte använt våra, men ser ut så iaf.
    ok tack funderar på om jag vågara ta 92 till tösen som har det nu.... 98 var slut  och då kanske 104 blir alldeles för stort  hon är 2,3 år och  kanske 86 lång ca 13 kg
  • maggan75
    lillronya skrev 2008-06-08 21:03:53 följande:
    Jag har 92 till min tös och hon är 82 cm... Usch vad svårt! 98 hade ju varit bra till din.
    ok, tack ja jag tror inte jag vågar chansa på 92  ....  tyckte 350 kr vara bra pris annars
  • maggan75

sänger in en fråga Vart shoppar man bäst i Göteborg ?? ska bo på Europa vid nordstan ....vill väl inte gå allt för långt , har ju tösen med mig.

• maggan75

jag vet inte riktigt lite av varje kanske   Lite molo och småfolk tror jag blir bra

• maggan75

grrrrr jag kan inte citera idag Tack lina med liten då ska jag kolla upp det... tänkte väl ev ta mig till villervalla ligger det i närheten ??

• maggan75

lina m liten.. kollade kartan nu och inser att det är en bit... var på villervalla en gång men det är 1,5 år sedan.... tar mig väl till vallgatan och sen får vi väl se vad tösen tycker har ju vagnen men det är ju inte så kul att sitta i den några längre stunder hon är 2 år och fruktansvärt envis Stort tack

• maggan75

på universeum försvann tösen förra året 1,5 år gammal hon försvann på avdelningen med hajar... hittade henne till slut i "hajgapet" på väggen.. satt alldeles lugn och sjöng bara jag som var helt uppstressad sen satt hon fast selad i vagnen resten av tiden.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10