Inlägg från: havsvind |Visa alla inlägg
  • havsvind

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej alla shoppingglada!

Jag var inne här och presenterade mig för en sisådär fyra månader sedan. Trodde att jag skulle få all tid i världen att hänga i trådar som denna och handla på nätet, men icke! Min dotter fick kolik och jag har tillbringat några månader med att bära och gunga... Men nu är hon som en dröm och jag ska ta igen all min förlorade shoppingtid.

Lite kort om mig...
    Är strax över trettio, gift och bor i hus. Älskar att vara mammaledig och att shoppa, gärna på nätet.

Favoritmärken: Molo, Småfolk och Mini-nümph.

Var inne och kollade i bildtråden och såg att flera varit och shoppat på Molos lagersalg!!! Var har ni varit? I Danmark?? Har de utförsäljningar varje säsong?

• havsvind
    jompa skrev 2008-06-08 21:06:01 följande:
    Välkommen, igen Åhh kolik, inge kul alls, har varit där jag med. Hoppas du får tid nu och att lilltjejen nu ska vara nöjd och glad.
    Tack...
    gosmamman skrev 2008-06-08 21:06:09 följande:
    Välkommen tillbaka och vad skönt att lillan mår bra i magen igen.
    och tack! Glad
  • havsvind

Vad snabbt det går här i tråden!! Och tack för alla välkomnanden, det värmer!

Duntoffla skrev 2008-06-08 21:09:54 följande:
    Vet du var någonstans i Danmark?
  • havsvind
    Duntoffla skrev 2008-06-08 21:22:52 följande:
    Någonstans utanför Köpenhamn. Butte här har stenkoll. Hon har varit där
    Tack.

Då frågar jag Butte (Buttelina?), är det nära Köpenhamn och hur får man inbjudan?
  • havsvind
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:34:02 följande:
    det är ca 15 min tågfärd och sen 15 min promenad från centralen i köpenhamn. man kan nog anmäla sig för att få nyhetsbrev på molokids.dk
    Aha!!! Man tackar
  • havsvind
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:34:02 följande:
    det är ca 15 min tågfärd och sen 15 min promenad från centralen i köpenhamn. man kan nog anmäla sig för att få nyhetsbrev på molokids.dk
    Ursäkta om jag är frågvis, men är det rätt adress?
  • havsvind
    Duntoffla skrev 2008-06-08 22:12:11 följande:
     Nope... den rätta är www.molo-kids.comMaila bara till dem och säg att du vill ha nyhetsbrevet. Finns inget speciellt ställe att anmäla påSvisch- Gud vad söt din tös är i Molos! Gillar båda men den översta är verkligen ovanlig.
    Glad
  • havsvind

Vilken action ni har i tråden, skoj!

Idag fick jag hem den rosa sommardressen med retroblommor Småfolk från ajabaja. Min lilla flicka ligger och sover med den på och har snuttetrasa i ena handen och gosedjur i den andra. Så sött!

Tycker att det är lite dåligt med fina sommardressar annars, någon som har ngt bra tips?

• havsvind
    lillronya skrev 2008-06-09 21:02:13 följande:
    Behöver lite tips!KOmpisar till oss fick en liten flicka inatt. Givetvis måste dessa ovetande människor invigas i den danska klädevärlden i form av en present!Har tänkt mej en suit, men vilken?
    Molos poetry är så himla fin!! Kanske lite dyr, men var det inte rabatt på Molo i ngn shop?
  • havsvind
    Buttelina skrev 2008-06-09 21:06:59 följande:
    småfolks orange/rosa äpplen
    Ja, den skulle jag också vilja ha!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10