Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll!
    Är det nån vänlig själ vaken som vet hur Hollys tröjor är i storleken? Tyran drar ju 86 i typ Katvig och Molo... ska hon ha 18mdr eller 2-3 år då på Hollys Fundersam ?

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    Tjejtriss skrev 2008-07-26 20:28:32 följande:
    Vad hittade du där? Letar förtvivlat efter en pingvintröja i stor strl...
    Jag har reserverat en pingvintröja (den med rosa/svartrandiga ärmar) stl 86 hos poppilopp för de skulle ta in flera sa de. Du kan ju höra med dom ?
  • philmKarin
    ängeln83 skrev 2008-08-02 11:53:29 följande:
    Åååååååååååh, ungar säger jag bara.Hade hängt klänningen jag ska ha idag på dopet på en galje, började fundera på vad Liam höll på med, o vad gör han? Står och doppar klänningen i toalett stolen.
    Måste vara jättejobbigt för dig men jag kan inte låta bli att AP-skratta . Känner igen det allt för väl...
  • philmKarin

Tjuvläser lite i tråden

Det ser ut som att Hippokids fått in det röda midi-appleprintet i vanliga byxor/leggings (tryck på baby 56-98 och sedan sida 4) isf borde det väl komma vanliga tröjor med den färgen också *hoppas*

För inte kan väl det där vara de rosa byxorna ?!?

• philmKarin

Vid närmare studering så är det nog tyvärr det cerisa prinet *gråter så att tårarna sprutar som på lille skutt*

• philmKarin

Hello!
    Hinner inte läsa igenom allt ni skrivit men är det nån som sett MOLOs älgtröja med prickiga ärmar i Sverige nånstans?

• philmKarin

Ang. dagis så går Tyra på Montessori och där ska de göra allt själva inkl. klä på och av sig så det får bara vara okrångliga kläder. Alltså blir det inga converse med snören, inga bodysar, inga klänningar med strumpbyxor och så vidare... Supertråkigt! 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10