Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

När & vart är det bäst att sälja MOLO vinter overaller? Har 2st anv. 1vinter turkos=110 ceris=98
    ALLA tips & råd är av stort intresse så INBOXA gärna då jag kanske ej hittar tillb. till denna tråd...e ju virr-höna

• Lille Mammsen
    Mosen08 skrev 2008-08-04 12:16:14 följande:
    Men det funkar iaf
    Min order funka ej som jag la i natt! dvs inga 50% på NS jeans
  • Lille Mammsen
    Buttelina skrev 2008-08-04 12:54:05 följande:
    tradera... nu och ett par-tre månader framåt...
    Dyrt att lägga in saker där eller?
  • Lille Mammsen
    Tjollabolla skrev 2008-08-04 13:10:39 följande:
    Men hur funkar det på kidzshoppen om man redan har beställt innan dom la till att det inte gäller NS? För rabatten drogs för mig iaf...
    vad för ns beställde du och när? Ja la in inatt...ingen rabatt!
  • Lille Mammsen
    Tjollabolla skrev 2008-08-04 13:17:45 följande:
    NS baggy denim jeansen. Min totala summa att betala blev 199 kr. Inte kan dom väl ändra på det?
    ja me + dom ljus! när gjorde du de då?
  • Lille Mammsen
    Tjejtriss skrev 2008-08-04 13:21:52 följande:
    Jag fick också rabatt på NS, men inte på de ljusa (som redan är nedsänkta..)
    jaha *suck* är väl försent att byta ut min ljus till mörka mfl. vill inte betala ord.pris!! Finns väl typ inga NS jeans kvar nu!
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-04 13:45:59 följande:
    jaha *suck* är väl försent att byta ut min ljus till mörka mfl. vill inte betala ord.pris!! Finns väl typ inga NS jeans kvar nu!
    Ringt!! Tydligen INGEN REA alls på NS!!
  • Lille Mammsen
    Tjollabolla skrev 2008-08-04 14:02:54 följande:
    Men! vad gör man då då? Undrar om dom ens får lov att göra så. I min orderbekräftelse står det ju klart och tydligt att rabatten är dragen och min totala summa att betala är 199 kr..!
    på min nya order oxå som jag la in innan jag ringe dit!
  • Lille Mammsen

INFO
    Kollat igen ang 50% på NS jeans mm. Det kommer vara detta på ordrarna som ligger...men ev. räcker det ej till alla så det kommer va turorning!! Dom jobbar för fullt redan nu fast att dom har sem.Snacka om att mina tummar e blåa

• Lille Mammsen
    Incommunicado skrev 2008-08-04 14:57:17 följande:
    det stod i finstilt på deras hemsida redan igårkväll, så därför beställde jag inte NS.
    Dubbel kollat igen...envis som jag är Det blir 50% på NS på ordrarna som ligger!! Men kommer ev. ej räcka till alla då dom blev Orderbombade Dom har tydligen/igentligen forfarande sem. men ej längre efter detta....då dom måste snabbt beta av lagret mm för att kolla hur mycket NS som finns & sedan beta av i turorning.....Dom kunde ej svara på om "jag" är en av dom som får några NS....för sköna 50%
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-08-05 00:50:00 följande:
    Mikk-line vinter overaller,hur är dom? Många butiker i sverige som säljer dessa?
    Hmmm...hört att det är ett danskt märke! Kanske fel?
  • Lille Mammsen

INFO Önskas!!
    Vet någon här vad frakten kan landa på när man skall skicka en MOLO overall i lite större stl.

• Lille Mammsen
    futura skrev 2008-08-10 01:34:04 följande:
    Måste bara få berätta! Jag har köpt en regnbågs molo overall på 60%!!! Fick den för 478 kr! Jag är så lycklig. Jag har gått å drömt om den. Gud är god!
    Jagar...Vart? fanns fler? färger? stl.?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10