• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej!

Sitter och måste shoppa lite till min lilla tjej. Hon har fått glasögon och jag fick genast en anledning att shoppa till henne..
    Vet nån om det är stor skillnad mellan 86/92 och 74/80 i småfolk t shirt?
    Hon är 18 mån...

• Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-06-04 22:34:08 följande:
    Haha, så därför får jag shoppa så mycket som jag gör då? Här har alla TRE barnen glasögon
    Jamen, det är ju en bra anledning..
    Typsikt nog när jag sitter med bra med pengar och shoppingsug så hittar jag inget...
    Förslag?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-06-04 22:40:35 följande:
    Molo hos Sweet funky kanske? 40% rabatt om du anger kod förtur.. Hittade tyvärr bara en tröja och det vägrar jag betala 49 kr i frakt för. Mailade och frågade om man kunde få lägre frakt vid ett plagg, men icke..
    Tack, hittade bara ett plagg jag med i rätt strl...
    Jag får leta vidare.. Måste ju hitta nånting...
    Har man nya glasögon så MÅSTE man ju få nya kläder...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-06-09 16:31:26 följande:
    Preggi- Vilken söt tjej i rosa Småfolk!Emmsan- åh, vad avis jag blir. Det bruna Katvig hade varit såååå snyggt på min sand/bruna Bugga Nu ska jag underhålla sonen lite.cu
    Tack.. Småfolk har alltid varit min favorit och sommarkläderna nu är ju helt underbara.. Har redan köpt på mig en hel del men än är jag inte mätt.. hehe!
  • Preggi

Sitter och shoppar lite och behöver smakråd. Vilken tycker ni är snyggast? Den gröna småfolksklänningen eller den lila med hjärtan (luckylittleme) ?
    Vi fick en hel del pengar den här månaden som jag inte alls räknat med så jag måste ju genast sätta sprätt på en del känner jag.. hehe

• Preggi

Tack för hjälpen tjejer! Men jag velar än.. Det får nog bli båda tror jag..

• Preggi

Ja, det får bli dom 2 klänningarna och 2 t shirts till idag. Småfolk för hela slanten..

• Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-09 22:00:11 följande:
    vilken småfolk är finast??grön med traktorer och orange kantband eller gröna med små havsdjur och bruna kantband?
    Traktorerna
  • Preggi
    nötskrikan skrev 2008-06-09 22:02:43 följande:
    Hejsan alla, har smygläst här och beundrat alla fina bilder i bt hur många månader som helst men aldrig skrivit nåt. Har fullt upp med att hinna läsa, hinner inte med att skriva Har en dotter på drygt 16 månader, Lova (postade bild i bt tidigare idag). Är som de flesta andra här väldigt sugen på Småfolk just nu men än så länge har jag bara köpt en t-shirt. Funderar på att pröva en storlek större, känns lite dumt att köpa 74/80 till en som blir 1½ snart, men kan inte bestämma mig för vilken t-shirt jag vill ha. Gillar svärdfiskar och äpplen och apor och sköldpaddor och ungefär alla andra Fortsätter smygläsa tråden nu...
    Min dotter är 18 mån och normal för åldern i både längd och vikt. Hon kan ha både 74/80 och 86/92 även om den är lite stor så funkar det..
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-06-10 17:19:26 följande:
    preggi: Dina tjejer är jättesöta!!Ja det är ju alla barnen i bt förstås!
    Tack! Dina med.. Sonen med såklart!
    Det är verkligen söta barn i bildtråden...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10