Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tofflan --- Skatten kan ff ha sin lurvjacka i 80 och han är en knubbig 17 månaders så nog måste väl 86 räcka t Noel??

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-02 23:24:04 följande:
    strunta i shoppingkassan.. låna lite från matkassan det ska ju gå till en MAT jacka
    Hahahaha MAT jacka!! Den va bra *tokskrattar* 
    Tjejtriss skrev 2008-06-02 23:22:57 följande:
    Ja, det är ju det. Jag är sjukskriven sen 1,5 vecka tillbaka och de har fortsatt gå 3 timmar/dag (arbetssökande tidigare), men jag orkar inte Jag måste vila/sova på dagtid och nu har jag börjat äta medicin som gör mig ännu tröttare.. Helst vill jag ha barnen hemma, förstås, men de tycker inte det är roligt med en mamma som är trött och irriterad heller. Då är det roligare att vara på dagis! De ska gå 9,30-15,30, 6 h alltså, så jättelånga dagar blir det ju inte..
    Usch, hoppas du mår bättre snart och att det löser sig m dagiset! Mår inte mamma bra, mår inte barnen brå då är dte bättre att de får leka m kompisar och ha kul!!
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-02 23:37:02 följande:
    Precis! Det är ju synd om stackarn som inte har några kläder! Jag får se ut som ett benrangel så att han får vara fin Men 400 kr billigare är ju en del. Undrar om Ajabaja kommer rea sina snart? Jag skulle ju sova...det går ju bra som vanligt...
    Ja det är ju en hel del kronor billigare! OM du ser en stor rea skylt hos ajabaja så vet du vem du ska gallskrika dig hes till va?!?

Näpp, nu pallar inte min rygg att sitta här längre *ajaj* Hörs imorgon tjejjer, sov gott!
  • Fantastiska Skatt

ÄNTLIGEN släpps jag in på FL - jisses jag har verkligen varit ovälkommen idag Skrikandes

Underbara kids i BT as always!!

Butte --- Smälter av fina bilderna på lillebror, långhårig men toksöt  och finaste Isabel!! Tänk va vackra barnbarn vi lär få

Tjolla --- Supersöta Milo, men va i allsidar göder du hans hår med??

loveliva --- Alltså Hilda är ju så charmig så man smäller av!! *vill bara gosa*

terezita --- coola storebror Cool
    Vad fin lillebror är i de starka färgerna!!

mortillsju --- Fin Molo kombo!!! *sommar sommar och sol*

Alex --- Han är ju så sööööt och va stor han ser ut helt plötsligt!!

och Ängeln och Tofflan har hoppat finfint

Något erbjudande jag missat?? Shoppingsugen, men vet inte på vad Räcka ut tungan

• Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-03 20:44:56 följande:
    Men då komme ju inte M kunna ha sina i 74, de blir ju gigantiska på henne, min lilla smalfis
    Skatten har 74 så det lär bli stort på henne.
  • Fantastiska Skatt
    J essica skrev 2008-06-03 20:49:42 följande:
    Då borde jag nog kanske köpa 74 till Kevin då. Hur lång är skatten?
    ca 81 nu tror jag, men korta ben. Stl 80 funkar nog oxå till honom, har liggandes men glömt prova.
    jompa skrev 2008-06-03 20:48:55 följande:
    Jaha, vad ska jag då göra med dem?
    hmm, tokgöda lilla M - töja ut dem t P - eller låta ngn annan bli lycklig över dem
    Buttelina skrev 2008-06-03 20:49:06 följande:
    tack vist kommer vi få underbart fina barnbarn jag är också shoppingsugen till MAX!
    Eller hur
    Hmm vad vill du ha då? Villervalla??
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-03 20:51:54 följande:
    Du är ju alltid välkommen hit! Tack förresten! Sambon tycker Småfolkströjorna är så fina och roliga
    Inte av alla tydligen  

Visst e de härliga! Fundilerar på om d ska bli ett par ändå *skulle ju inte ha mer nu ju*

Inga erbjudanden nånstans?
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-03 20:57:37 följande:
    åhh massor du har sett att det finns en villervalla tråd med bildtråd också va? vill ha en massa stars
    Japps har sett det Såg ut som du tömt deras lager sist ju, har de verkligen mer du vill ha?? Flört

Vill oxå ha mer vv men tvekar - tröttnar så fort på deras kläder av ngn anledning?!
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-03 21:03:16 följande:
    Jag har ju idag köpt 74 i shortsen och 68 i tröjan men nu när jag tittar på det ser det gigantiskt ut, kommer passa M till vintern Förresten nu när ni är fler härinne. Frotteshorts eller byxor, var hittar jag det, gärna på nätet? !!!!! Är helt såld på Me&I frottebyxor men vill gärna ha shorts till M.
    Hmm va trist - kan lätt bli lite kallt till vintern Kan du inte byta stl då?

Me & I har väl frottèshorts oxå? Jag har köpt av vouffen som e super! Sen fyndade ju ängeln på ngn bra sida *grubblar*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10