Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Har läst igenom lite snabbt!

Beklagar Angelinah! Stora kramar till dig och din familj!

Och sedan fanns det jättefina bilder i bildtråden. Avis på er som varit på lagersalg. Vill också!
    Har börjat gilla Molo mycket nu på slutet. Antar att jag köpt för mycket katvig. Ha ha.

Sötis Ava, måste hålla med om att hon är lik sin äldsta bror.

Vi har flyttat klart nu, målat om en del och golven är bytta på nedervpningen nu. Så fräscht, jag är så nöjd. Vitt och fräsch överallt. Har på ungarna färgglada kläder istället.

• NovJenny

Nu ska jag börja knäppa bilder till min första traderasäljning.
    Iaf gällande danska kläder, har inte sålt mycket sådant förr då jag varit rätt rädd om dem!

Men, vissa saker är ju lite blekt, men tycker de flesta klädesplagg blir det. Säljer ni sådant? Ibland blir det ju lite nopper efter första tvätten nästan!

• NovJenny

Jag trodde Noah var en flicka. Helt säker, och jag trodde Lilly var en pojke. Ha ha, så fel man kan ha.

• NovJenny
    jompa skrev 2008-06-03 14:42:29 följande:
    Ibland när man önskar sig något väldigt mycket så faller önskan in. Såg precis att skattepengarna kommit in på kontot Vad ska man shoppa nu då?
    Samma här! Alldeles nyss hade de inte det, men nu!
  • NovJenny
    Emmsan skrev 2008-06-03 21:54:56 följande:
    ja hon e nice.. han väger ca 6500g 62 lång ca ;) det är den vanliga m långa ärmar o ben
    Jag skulle tagit 74 om det var sommarsuit och han skulle ha den i sommar.
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 21:38:29 följande:
    Måste tipsa om dom urfina Nike från Team sportia. Helt underbara, mjuka och sköna och klämmer ingenstans. Finns bild under shopping i mitt galleri.
    Är de breda i modellen?
    Letar för fullt efter ett par sadaler som passar Noahs breda fötter.
    Men sambon blir väl galen om jag handlar på team sportia!
    Men jag antar att man kan beställa från nike.
  • NovJenny
    Emmsan skrev 2008-06-03 22:03:09 följande:
    hmm fubderar på om jag skulle ta 74 även om det är långa ärmar o ben ändå.. den han hade i 56 va rätt smal om jag inte minns fel va?.. o han har räääätt runda ben hahaha
    Jag köper bara 74 till Lilly nu, och hon är liite större än din grabb bara... Det är inte alls speciellt stort, men hon kommer kunna ha det länge!
    Ho kan ju fortfarande ha 68 jättebra.
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 22:05:24 följande:
    Ja alltså dom töjer ju sig efter foten eftersom det är tyg liknande material. Milo har fått skavsår av alla andra sandaler han haft, han har oxå knubbiga fötter
    Okej, kanske ska ta mig in och testa de. Finns de i strl 24? Eller är det mindre storlekar bara?
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 22:08:57 följande:
    Milo fick i storlek 21, som han har annars, men jag fick byta till 22. Tror dom finns i ännu större med. Jag tyckte dom var små i storleken!
    Okej! Hoppas så jag kan testa dem på honom. Tycker de är jättefina!
    Vad är priset?
  • NovJenny
    belladona skrev 2008-06-03 22:21:33 följande:
    köpte en småfolks tröja i dag med grodor på tradera  165 kr  råkade hamnar där av en slump  typ 12 min innan avslut   la ett bud  trodde inte jag skulle vinna .
    Oj, så mycket. Tänkte lägga ut en sådan sedan. Kan ju hoppas att man får lika mycket för den!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10