Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Thjoho!

Bra rea på sweetfunky, Molo regnbyxor och bil t-shirt beställda!
  • Lourdes
    jacao skrev 2008-06-05 20:33:43 följande:
    Ni som betalat till linas fönster, pluskonto är det bara som ett vanligt nordeakonto? Alltså man gör bara en överföring, ingen "betalning"? Känner mig helt virrig
    Det är ett vanligt Nordea konto, så jag gjorde en överföring..
  • Lourdes
    Tjollabolla skrev 2008-06-06 09:29:41 följande:
    åh sista var cool! Den har jag inte sett. Vad är det på den egentligen?
    Fåglar på gren måste det vara
  • Lourdes
    Tjollabolla skrev 2008-06-06 12:07:03 följande:
    Hmm fåglar på gren? Jag trodde det var aliens   *ASG*
    Hahha, vet vet du kanske har rätt
  • Lourdes
    Nika skrev 2008-06-10 16:01:09 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 15:53:40 följande:gillar filosofin "snyggare med fläckiga danskar än fläckiga "dagiskläder" ...borde finnas som kylskåpsmagnet! Jag tycker att mina barn är fina i sina kläder, de tycker själva att de är fina...och om jag inte får ut så mycket för kläderna så gör det inget...det är ju inte därför jag har köpt kläderna...men visst är det trevligt att få ut lite pengar begagnat.Men småfolk blir ju ofta lite luddiga även om de inte är fläckiga och det verkar ju gå att sälja ändå...
    Jag har samma filosofi
    Jag köper sonens kläder för att det skall användas, hade jag tyckt att tex HM hade fina kläder hade han haft det, men nu gör jag inte det och inte tänker jag köpa dagiskläder för pengar som hade kunnat gå till annat snyggt
    Kläder är till för att användas och är just bara kläder så vad gör en fläck här och där?!
  • Lourdes
    SmillaMilla skrev 2008-06-11 08:56:14 följande:
    Lourdes: Underbara bilder på ursöt unge !
    Tackar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10