Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Stooora kramar till Angelinah med familj!!!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-06-02 15:02:32 följande:
    Åh ja det är den FINA! Fast jag tycker att 180 spänn för en hatt är grymt, det är ju nästan en t-shirt! Ingen som vet om plastisocks hattar finns i grönt?
    Jag hade 2 plastisockhattar i grön/vit, men sålde dem nyss på T. Jätte fina!
  • loveliva

Såå fina barn och kläder i bt

• loveliva

Emmsan- Har du provat kaninsuiten? Tänkte om den är gigantisk, eller om man vågar prova den på Hilda, fast hon drunkar säkert i den....

• loveliva
    jacao skrev 2008-06-02 20:31:37 följande:
    Håller med! Hilda ser så mysig ut
    J essica skrev 2008-06-02 20:35:34 följande:
    Loveliva. din tös är ju bara sååå söt!
    Tack

Hon är mysigt också Alltid glad!
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-06-02 20:32:57 följande:
    haha nej men jag e suuugen men han måste bada först luktar kräk bläää
    Ja, här är en till som luktar kräk
    Synd vi inte bor nära varandra, då hade Hilda & Melker kunnat bada tillsammans
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-06-02 20:45:28 följande:
    jamen det är ju "bara" en timmes bilfärd ;) hahaha
    Ja det är klart Då får vi fixa det nån dag
    Jen80 skrev 2008-06-02 20:48:57 följande:
    God kväll på er!Orkar inte läsa igenom tråden, då jag inte varit inne sen i förrgår . Ni har ju t.o.m hunnit byta tråd ju . En massa fina bilder i BT !! Härligt somriga bilder. Loveliva: Söta Hilda som alltid . Vad har du för stl på hennes suit? Jag har den i stl 62 till Ava, men har inte testat den än. Köpte den när hon låg i magen ... Men jag tror nog den är stor...Angelinah: Beklagar verkligen . Usch, va hemskt! Kan inte ens föreställa mig hur det känns. Massa kramar till dig !!Idag har vi varit hos fotografen igen och tagit kort på når nya stora familj . Pojkarna hade svart/vita Katvig-tröjor och Ava hade rosa/vit Katvig-suit. Sen hade jag och sambon vita tröjor. Tror det blir rätt bra, för det är ju Ava som ska sticka ut lite. Var bl.a bild till tidningen och så. Men sen fka vi komma tillbaka nån annan dag och ta lite mer på bara Ava, för hon tröttnade till slut, så det blev inte så många enskilda på henne. Ska bl.a ta när hon ligger naken på sambons arm med huvudet i hans hand. Älskar såna bilder!!Lade in några OT-bilder i BT, men måste ju visa Ava i sin söta klänning .
    Jätte söt liten Ava!!! Vill se lite bilder sen från fotografen. Vi tänkte gå och ta kort när Hilda lärt sig sitta själv. Men som du säger så är ju sådana foto när bebis ligger på armen underbara! Vill också, men lite för sent
    Hilda har stl 68 i katvigsuiten, men den är stor, hon kan ha den som en vanlig lång suit, benen går ända ner till fötterna Men den funkar ju ändå
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-06-02 20:59:40 följande:
    God kväll ni aktiva mammor Underbart väder idag ..sitter just nu nere i gillestugan(vårat fina nyrenoverade vardagsrum). Isakallt men sköööönt efter ett tag ute Så om 2 veckor ska vi till cypern det ska bli super skoj och verkligen skönt!Jen80- Söta söta Ava så fin Loveliva- Så fin hon är söta tjejen!!!
    Vi ska till Cypern nästa vecka Synd vi inte skulle åka samma vecka, då hade vi kunnat ses kanske?
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-06-02 21:25:34 följande:
    Jasså okey ska ni vara där 1 vecka eller...? Vart ska ni ? Va kul.. åh ja det hade vi ju kunnat hehe
    Japp 1 vecka. Ska till Sunwing resort Sandy bay, ni då? Vilken dag och varifrån åker ni?
    Vi åker på måndag från Växjö Ska bli såååå härligt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10