Inlägg från: 3småttingar |Visa alla inlägg
  • 3småttingar

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fick tipset om att gå in här o fråga ang Molos höstnyheter, nån som har bilder på dom lurviga bebis overallerna?

Eller som kan säga vad för slags rosa den rosa färgen är?

ღ Edwin 0611 ღ Lilla bebisen BF 0809 ღ sandrastar.blogg.se
  • 3småttingar
    loveliva skrev 2008-08-05 18:52:08 följande:
    God kväll!!! Är sååå glad!!! Har ju väntat på den nya rosa katvigen, och så finns den i min lokala butik Blev en suit till Hilda. Och ett par katvig velourbyxor till mig (stl 152)på halva priset Jätte sköna!!! Så nu vet jag hur barnen har det i sina velourisar Angelinah- Åhhh vilka fina bilder på Ida!!!!! Hon passar jätte bra även i de "pojkiga" Molosarna
    Vill se bild!!
    ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • 3småttingar

Hoppar in med en liten fråga :)

Ej sikke lejs bodysuits, är det mer pyjamas eller kan man använda det som riktiga kläder? Tänkte till en liten bebis typ 56/62. Eller kommer folk bara tro att hon har pyjamas på sig mitt på ljusa dan?

• 3småttingar

Hoppar in med en snabb fråga!

Katvigs rosa/vita ränder samt midiapple rosa, i dom kläderna står det att man ska tvätta separat. Gör ni det?!

Samt Ej sikke Lejs rosa nutty body är likadan.. Men man kan ju inte hålla på att tvätta ett plagg i taget :S:S

Hur gör ni?!

• 3småttingar

Tack för svaren ang tvätten!! Tror att jag också slänger in colour catcher nu första gången det tvättas

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10