Inlägg från: Billabong |Visa alla inlägg
  • Billabong

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

En liten undran från en nykomling här...

Finns det inga fler sidor som säljer Me Too? Varför inte? Är det inte billigare att köpa dem via nätet än i butik?

• Billabong
    Duntoffla skrev 2008-08-06 20:03:43 följande:
    Heeeej Sara! Kul att se dig här!   Hmm...vet tyvärr inte om Me too. Har för mig att jag sett det på fler ställen...
    Heeeeeeeeeeeeeej! Är det här du hänger numera?!
  • Billabong
    Duntoffla skrev 2008-08-06 20:11:27 följande:
     Jag BOR här! Allt väl?

Absolut, allt är prima. Egentligen så städar jag nu ikväll... Ser ni inte vad jag viker tvätt och dammsuger?

Ok, om du eller någon annan kommer på var man kan hitta Me Too (helst billigare än i butik) så hojta till!

Nu måste jag nog sätta igång med bestyren ändå...
  • Billabong
    hexkex skrev 2008-08-06 20:35:02 följande:
    Sara - kolla Kidzsshoppen, de har mee too och dessutom halva priset just nu! kidzshop.jetshop.se/(och hej förresten - vi hade en del kontakt på 30+ i våras då jag hade nicket Vorbodi och du var suuuperstöd efter min asjobbiga förlossning!!!)
    Jag som undrade vart du hade tagit vägen!? Byta nick sådär... Busigt! Synd att du inte trillade vidare till 30+ som fått tråden sen... Men du kanske har fullt upp här?
    Och jättetack för Me Too-tipset!
  • Billabong

Dunis: Jag fattar at du inte hinner med 30+tråden... denna tråden är ju helt hysterisk! 40 SIDOR per dygn!!!!!! Jösses. Så, om du eller hexkex skrivit ngt till mig så har jag tyvärr ingen möjlighet att leta upp det...

• Billabong
    Duntoffla skrev 2008-08-07 21:08:05 följande:
    *Asg* Haha... bästa tråden! Du, jag tror att Hexkex skrev att det märket du sökte fanns på rea på Kidzshop.se. Kika där!

Och saken är den att jag inte känner några knappt i 30+-tråden och då är det svårt att skriva ngt vettigt...

Jo, jag hann se tipset om kidz - men hittade tyvärr inget... Eller alltså, inget jag ville ha på rean. Däremot finns MASSOR nytt fint - men det handlar jag lika billigt i min egen lokala barnbutik o får in bonuspoäng = rabatt.

Ok. Hade för mig att du hängt i 30+trådarna ett tag men minns nog fel då.

• Billabong
    Duntoffla skrev 2008-08-07 22:16:51 följande:
    Hängde där när jag var gravid men väldigt sporadiskt på slutet. Kikar in då och då men hänger inte riktigt med i snacket. Varför hittar man alltid saker till ord pris när man kollar på rea?
    OK!
    Jadu, det slår ju aldrig fel att de tär nyheterna jag fastnar för...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10