Inlägg från: vermilion |Visa alla inlägg
  • vermilion

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

I'm sorry, jag norpade fleecen. Den var för fin helt enkelt.

• vermilion
    Buttelina skrev 2008-06-27 13:31:20 följande:
    GRATTISSS!! vill se bilder på den sen
    Mm, hoppas verkligen den är så där klar i färgerna! Annars blir jag lite putt.
  • vermilion
    Buttelina skrev 2008-07-01 23:33:39 följande:
    vermillion: underbara inköp! och SÅ FIN molo fleecen är! du måste ju spara den till nästa år om du tycker den är stor nu!
    Ja, den var som ett tält. Men jag och spara kläder går inte ihop. Vi får se, han kanske får ha tält på sig helt enkelt..
  • vermilion
    Tjejtriss skrev 2008-07-01 23:45:13 följande:
    Vilken strl är det då?
    116..
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-01 23:45:40 följande:
    Men DEN kan du nog allt lyckas spara Superfin!! Var har du hittat den? Inte sett innan tror jag...
    Tradera.. den är nog några år gammal.
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-01 23:47:39 följande:
    svarar mig själv att det nog va T
    Ja se där ja! Funderar nu på att radera det jag nyss skrivit men äsch..
    Buttelina skrev 2008-07-01 23:46:00 följande:
    men den är en sån man MÅSTE spara!! tom jag funderade på att knipa den till min son när den låg på tradera och min son har bara strl 92
    Hehe, min son har ju då 104/110.. Men den var inte lika orange som på bilden på tradera, och det svarta undertyget syns lite igenom på nåt vis. Annars är den himla fin.
  • vermilion
    jompa skrev 2008-07-03 08:15:29 följande:
    Kommer säkert bilder på Hippo snart, hoppas jag i alla fall
    Ja, såg att det var lite nytt där, utan bilder då förstås! Men vilka priser! Det kommer säkert bli en dyr höst..
  • vermilion
    jompa skrev 2008-07-03 08:20:37 följande:
    Ja absolut, även om jag nu inte kommer handla nån Molo direkt kanske förutom nån lurvfleece men det finns ju såååå mycket annat fint som kommer
    Men? Ingen Molofan? Jag älskar Molo, men sen kommer ju Meandi och Po.p och Katvig och Småfolk och och och.. får väl hoppas att det inte bara är fina kläder.
  • vermilion
    nikki2006 skrev 2008-07-03 08:24:25 följande:
    Det ska jag göra tack för uppmuntran. Jag är lite som dig, ibland vill jag skriva och ibland sitter jag bara och läser vad andra skriver. Eftersom jag är relativt ny på det här med danska kläder så känner jag ibland att jag inte har så mycket råd att ge. men jag läser och köper och jag ska nog lära mig snart.Får kanske ta för mig lite mer och kasta mig in i diskutionerna lite mer. Är lite dålig på det
    Jag är en sån som mest läser, men det göra jag flera gånger om dagen. Har nog nästan varit här längst ändå, sen tråden startades. Men är hopplöst osocial!
  • vermilion
    lillronya skrev 2008-07-03 08:30:32 följande:
    Ja jag såg att du varit med från start igår när jag tittade tillbaka i de gamla trådarna och tänkte att du inte syns så mycket längre.
    Nej, men på den tiden skrevs det inte typ en miljon inlägg om dagen i tråden heller..
    Tycker det är super att alla verkar få så bra kontakt här! Men jag hinner inte med riktigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10