Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-17 19:58:21 följande:
    vad har du beställt? Har leggings till lillkillen i 56/62 och är inte litet direkt.
    leggings, men de får väl ligga i byrålådan ett bra tag, då Hilda bara är 62 cm lång.
  • loveliva

Angelinah
    Matador har mycket rea
    Är också nyfiken på drömmen

• loveliva
    Angelinah skrev 2008-06-17 22:07:42 följande:
    JompaLovelivaSkattenJo min dröm är egen dansk butik   Gubben säger absolut ja, det är ju svårt med 4 barn och två egna företag och utan släkt som ställer upp.. Men jag SKA en dag ha en.. Det är dags att jag gör det jag vill... Livet är för kort för att kastas bort.. Å jag VILL verkligen detta
    Låter underbart!!!

Min sambo säger också att jag borde göra det, men jag avskyr detta med bokföring m.m. Sambon är ju egen och ser och hör honom när han gör pappersabetet

Men HOPPAS verkligen din dröm blir sann snart!!! Jag söker GÄRNA jobb i din butik
  • loveliva

Goddagens i tråden!

I dag kom det post Nya regnbågssuiten från Molo, blå/rosa katvig bodyn (så nu är serien komplett med body, byxa, mössa, velourjacka) och mermaid leggings från mini rodini
    Och i morgon hoppas jag nya Småfolk bodyn med kaniner kommer

Buttelina skrev 2008-06-18 12:22:13 följande:
    loveliva: jag säger bara
    Tack söta du!

Tjollabolla
    GRATTIS till jobbet!!!! Kul!
  • loveliva
    lollypop skrev 2008-06-18 12:24:03 följande:
    Instämmer!!! Det är nästan så att man... Men NÄÄÄÄ!!!
    Lina med Liten skrev 2008-06-18 12:25:00 följande:
    vill kidnappa? avlida? krama hårt? Hilda är så vansinnigt söt!!
    Va snälla ni är! *glad & stolt*
  • loveliva
    Preggi
    Vilka sötnosar i bt!!! Och fina kläder
    Jo, jag MÅSTE nog ha lite Småfolk till pojkarna också. Den gula med lila apor är ju såååå fin. Vart hittar jag den?
  • loveliva

Vilken storlek har ni i Småfolk till era 2-åringar?
    Finns inte storleken 2-3 år?

• loveliva
    Preggi skrev 2008-06-18 12:33:23 följande:
    Hej! Grattis till jobbet Tjollabolla! Instämmer helt med alla här. Hilda är ju bara för söt!! Blir ju nästan sugen på bebis igen.. Jag bombade just BT med lite bilder från mitt försök till bra porträtt och syskonbilder. Men det blir inte alltid som man tänkt sig... Ska försöka igen efter vilan.. Shoppar ni nåt idag? Nu kom posten. Måste springa ut till brevlådan..
    Jag försöker shoppa Småfolk till mina pojkar, men velar ang storleken... Undra om Melker 88 cm lång och 12 kg kan ha stl 1-2 år? 3-4 år känns ju stort, och som om det passar bäst på storebrossan på 3,5 år...
  • loveliva
    lollypop skrev 2008-06-18 12:45:22 följande:
    1-2 år = 86/923-4 år = 98/104
    Tack!

Det får nog bli 1-2 år då.

På tal om Matador, beställde därifrån i går kl 17.15 och idag kom kläderna med posten! Snabb service Sånt gillar jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10