Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

åh nej nu öser regnet ner här  hoppas det bara är en skur .. annars blir  att fundera på alternativa midsommar kläder  nu 10 min innan vi skuule gå

• Rååsa Smurfen

hos oss  kom det en skur innan vi skulle gå ut och tyvärr när vi just kom fram så började det ös regnar  vi höll ut 1 timme i regnet  sen gav vi upp och gick hem ,blev ingen dans runt "ståndet" tyvärr och när vi kom hem slutade det så klart att regnar
    la in bilder i tråden i allafall.
    Hoppas ni andra har haft bättre väder

• Rååsa Smurfen

såg i bild tråden att det fanns några flera nattuglor än mig här
    Angelinah  vad fin den body var med byxorna  ser ut som ett linne  kanske man skulle shoppa 
    Alex söt gröt kille önskar att Tara var en matglad tjej  hon dissade till och med jordgubbs tårtan , trodde  innan att alla barn gillar tårta men icke Tara hon käkar hellre en tomat ..

• Rååsa Smurfen

Nu har Tara o jag kikat igenom bildtråden tillsammans   Tara älskar att kolla i den  pekar  flicka   o pojke  hela tiden ocl ler när hon ser sig själv bland alla  andra barnen
    Tjollabolla  var var det du köpte mega bollen ?

• Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-23 00:00:51 följande:
    haha, då shoppar man nog för mycket
    blev 3st  den ena har dock hamnat på tradera ,den andra kommer hamna hos smileycat så det blir bara en kvar
  • Rååsa Smurfen

rean på luckylittleme när börjar den i morgon ? ,tänkte att kanske den skulle börja  nu vid 24 .00 men det verkar inte så ... få nog gå o sova istället

• Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-23 00:06:57 följande:
    din galning hur kunde det bli 3 st ??
    köpte en först trodde jag på rean 99 kr i stl 86 ( var har jag redan glömt) dock såg jag sen att jag lyckades göra en beställning på 2 st .Men brydde mig inte om att ändra  tänkte att jag kunde nog sälja den vidare.Blev dock tveksam på stl plötsligt eftersom Tara är så smal  ,så efter en natts grubblande bestälde jag en i stl 80   .Dock när de två första kom var det en i 86 o en i 92 Förvånad.  Bestämde mig för att behålla den i stl 80 den satt bäst  .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10