Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-29 13:36:25 följande:
    Vouffen heter hon på Tradera, man kan maila henne så syr hon upp efter beställning.
    Tack! Vilka fina. Sitter de fint på? Vad gav du för de?

Är ute efter lite shorts och knickes nämligen, nu när det ska bli varmt igen!
  • NovJenny

God morgon!

Hoppas ni haft en bra natt, såg att vissa skulle drömma om trikåer och hjälmmössor? Ni är för roliga...

• NovJenny
    Infinite Joy skrev 2008-06-30 07:55:02 följande:
    När jag köpte mina sa de att man skulle gå upp en storlek. Jämför jag mina i 98 är de lika långa som de i 92 från NS. Har dock inte provat de än. Köpte på 50% från toddler.
    Hur fick du 50% där?
  • NovJenny

Jag har bestllt armybyxan från NS, verkligen sååå förväntansfull. Hoppas de komme idag!

• NovJenny
    jompa skrev 2008-06-30 08:28:33 följande:
    Åhhh har precis pratat med posten då ett av mina paket saknas. Det var tre stycken olika på en avi och ett fattas, vet ju inte vem det är i från heller, väntar ju på 3st. Nån som varit med om detta, brukar de kunna hitta dem eller är det bara att inse att det är borta.
    Två paket blrv spårlöst försvunna för mig i vintras. De kom aldrig till mig...
  • NovJenny
    jompa skrev 2008-06-30 08:31:04 följande:
    Men fick du nya paket av shoppen eller var det bara bortkastade pengar?
    Jag har fått något annat av både liten på landet och kidzshopen.
    Men inte samma sak jag beställde dock, för det var slut.
    lillronya skrev 2008-06-30 08:30:23 följande:
    Frestas lite. De är så fina!
    Åh, ja! De är verkligen kanonfina! Hoppas de kommer idag!
  • NovJenny
    Infinite Joy skrev 2008-06-30 08:36:27 följande:
    jompa: ska testa brandstromjeansen på tösen idag då så kan jag säga hur de är i storlek på henne. Ska även ringa gucce och fråga hur det går.Men vad säger ni.... köpa grå NS nu eller vänta till hösten? Army ska jag ändå köpa tror jag....
    Jag köper army nu och väntar sedan..
  • NovJenny

Skulle ni vilja semestra i malmö?

Sambon och jag var lite sugna på att åka dit nu sista veckan innan han börjar jobba. Om det nu ska bli fint väder.

• NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-06-30 10:20:52 följande:
    Oh ja, där finns ju BomBom Allvarligt, så ja. Vi har dragit dit husvagnen ett par gånger när jag var liten, det är en fin stad Godmorgon! Milo sov till halv tio
    Antar att det är en butik.

Men jag tyckte tåget var lite dyrt. ha ha, vad snål man är...

Vi får se, isåfall drar vi på ons, tors. Nu ska jag plocka det sista i gamla lägenheten. Ses sedan!
  • NovJenny

Nej, Skåne ligger för långt bort. Blir för lång resa så nu vet jag inte alls var vi ska.

Utomlands vill jag inte med Lilly och det är så svårt att hitta en trevlig stad.

Var är trevligaste platsen ni varit på i Sverige?
    Där man kan bada och äta gott gärna.
    Och kanske där det finns en bra dansk butik, för att inte bli ot.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10