Inlägg från: havsvind |Visa alla inlägg
  • havsvind

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-06-25 18:46:26 följande:
    Hej alla tjejerNu har jag lagt in min första katvig beställning.Det blev en svartvit randig velour jacka till dem var för jag har hört något om konstiga kragar nästa sesongoch en rosa och vit randig klänning till nikki med rosa blå strumpbyxor till.Hoppas det blir snyggt???Och en bodysuite i rosa och blå till lillan och mössa i samma färg.Har sett en del av dessa kläder här i bild tråden och det är ju bara så härliga färger.Längtar till min beställning kommer :)
    Grattis! Skrattande
  • havsvind

Butte kolla skillnaden på dessa, det är en 80 och en 86. Är det så här lite skillnad mellan dina storlekar också?
    IMG_1966.jpg

• havsvind
    nica83 skrev 2008-06-25 20:51:46 följande:
    Hur var det med Småfolk nu igen? Är de stora eller små i storlekarna?? *tacksam för svar*
    Lite tajtare än Molo
  • havsvind
    jompa skrev 2008-06-26 06:45:54 följande:
    God morgonSå nu var även denna natten över, i kväll kommer mannen hem Åhh ser att de ska sätta i snörning i Katvigs byxor, låter ju underbart i mina öron för då kanske mina småttingar kan ha dem.
    Vad skönt att han är på väg hem!
    Godmorgon förresten.
  • havsvind
    Nilam 84 skrev 2008-06-26 07:07:53 följande:
    Morning! Nån som vet var katvig velouren finns? den rosa i 86? Kanske det skrivits om det men ja hinner int riktigt läsa bakåt...
    Kanske finns kvar på Matador? Men jag tror inte att de var på rea...
  • havsvind
    Nilam 84 skrev 2008-06-26 07:17:21 följande:
    tyvärr hade de bara den rosa vit  randiga, men det går väl bra det också
    Absolut!
  • havsvind
    loveliva skrev 2008-06-26 13:44:22 följande:
    En helt ot fråga!Får man ta ut enbart lägastanivårdagar? Alltså 7 lägstanivådagar i veckan i 1 månad. Eller MÅSTE man ta ut några sjukpenninggrundade dagar också?
    Svårt det där...men borde det inte vara ok om du tagit ut 180dgr med högstanivån först?
  • havsvind

Oj, snabb leverans från Lilla mirakel. Beställde igår, kom idag!

• havsvind
    Zvartaliljan skrev 2008-06-28 12:46:06 följande:
    fan fan fan fan! Nu har Maia feber igen...39,2. Var gnällig och lite febrig igår och under natten men var så pigg i morse så jag trodde inte det var nåt...nu har hon sovit på soffan i flera timmar och blir bara varmare och varmare...har en napptermometer som tar temp var 5e minut och den bara stiger...dags o ringa sjukvårdrådgivningen igen, de vet väl snart precis vem jag är när jag ringer!
    Vet inte vad jag ska säga mer än att jag känner med dig. Skickar en stor kram.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10