Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Eddiebaby skrev 2008-08-21 08:26:16 följande:
    Morgon alla!Vad är det för problem du haft med buggan Angelinah? Har haft min i 2½ år och är fortfarande supernöjd....kommer ha kvar den till barn nr 2 också! Men då har jag ju gamla chassit med andra ord.... Tråkigt med problem!
    Ja, jag gjorde ju misstaget att köpa en med de nya chassit.. De kan fasiken inte va testat ordentligt innan produktion, fy för att släppa nåt utan ordentligt test i den prisklassen!! *usch*

Haft två med de äldre chassit o dom hade jag ALDRIG problem med!!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-08-21 08:28:26 följande:
    Ja det känns men ville bli av med den. Inte direkt många som hörde av sig. Svårsåld. Nä de har gjort en del missar med den, skulle kunnat varit så bra.
    Hm... ja en fungerande broms kanske skulle vart nr ett   min va livsfarlig rent ut sagt!!
  • RååSa BuBBlan
    Eddiebaby skrev 2008-08-21 08:32:31 följande:
    Trist när saker inte är testade ordentligt! Inte smart av tillverkaren då de får dåligt rykte, särskilt som vagnen inte är jättebillig till att börja med! Såg ett chassi på Blocket igår (nytt) där det stod att handtaget glider ur/förlängs när man t ex kör ner för trappor eller i nerförsbackar.....vem vill köpa sånt?!
    Ja, jag va ett riktigt Bugga fan.. betonar VA... Nu ligger dom lååååångt ner på min lista!!
    ängeln83 skrev 2008-08-21 08:34:27 följande:
    Men fyyy va retligt.Förstår verkligen att du är besviken, en vagn i den prisklassen ska ta mej sjutton hålla, år ut och år in. Peppar, peppar så strular inte vår vagn än, men jag ska väl inte säga för mycket.
    Japp. de blir nog inga fler buggor här!! Dom har förlorat en STOR komsument
  • RååSa BuBBlan

Ha ha ha

Ida e för rolig alltså!!

Jag stänger av tv:n då ingen kollar, då kommer hon rusandes "ba göj du mamman, Ida tolla bob-bobben" å blänger surt på mig

De är svamp bob på tv o de är Idas favvo

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-21 08:40:54 följande:
    Det har dom ju verkligen
    Eddiebaby skrev 2008-08-21 08:41:15 följande:
    Ja tråkigt att höra att det är så mycket problem nu, har ju själv aldrig upplevt några som sagt! Är det dags att sälja buggatillbehör får du gärna inboxa om det ev finns något som är intressant!
    check my galleri
    Tjollabolla skrev 2008-08-21 08:41:23 följande:
    Men åå! Sötnos ida! Så kärt att hon pratar så mkt, jag är riktigt imponerad!Nu är det dagis dax!
    Hon e aldrig tyst     Lycka till på dagis
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-21 08:42:58 följande:
    Ha ha, sötnosen Herregud vad hon pratar på. Liam har börjat prata ganska mycket den senaste tiden också.Frågade honom om mamma får en puss innan, "Aaah, meh vänta", o så gick han
    Ha ha ha    Mamma får vänta

Nu e de dags o ta tag i dagen här

Cu girls...
  • RååSa BuBBlan

Hellu i tråden

Bubblan har feber   å jag som är ensam o hade föräldrarmöte i kväll!! *attans*

Hon somnade just en liten stund, kanske hon piggnar på sig !

Fick en fiiiiin Katvig suit i lådan idag    Tack Jompa

OT fråga!! Snabbt smakråd... UJ... lila eller brun? Tänkte köra en mönstrad snuggle till

Kommer man tröttna på den lila tror ni?

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-08-21 13:20:03 följande:
    LIIIILA!!! lilla vännen har hon feber? det fick bia med av tänderna kanske det som spökar på ida också?
      gillar åxå den lila iofs.. MEN.. den e slut överallt i sverige till 5995.- finns att få för 6795.-

Brun finns för omgående leverans för 5995.-

Ja, kanske de e bissingarna som spökar för henne   *stackars*  hon dricker bara iskall mjölk o vill inte äta nånting alls..
  • RååSa BuBBlan
    siciliana skrev 2008-08-21 13:22:57 följande:
    Nähänä.... Nån som skulle kunna tänka sig katvigs nya rosa-orange till en kille? Eller kanske redan har den till en kille? Lägg gärna in en bild i biltråden isf!
    Å absolut kan en kille ha den!! De rosa e ju inte speciellt rosa egentligen, mer beigeaktigt tycker jag
  • RååSa BuBBlan
    Mosen08 skrev 2008-08-21 13:23:05 följande:
    Lila såklart, en av världens snyggaste färger tycker jag
    Buttelina skrev 2008-08-21 13:24:38 följande:
    men lila är värd 800 mer och lite väntetid stackars lilla ida har du provat ge henne alvedon? lillebror åt mycket bättre när han fick det. Vill hon inte ens har välling? lider med dig
    Ja, lila e ju snygg.. riktigt snygg.. å 800.- e ju inte såååååå mycket ju hatar att vänta dock

Japp, Alvedon har hon fått nu, kanske hon kan få i sig nåt litet efter vilan sen? Hon dricker inte välling den bubblan   Ska försöka med en riktigt kall banan eller nåt, de e ju inte så hårt heller om de nu gör ont.. Måste de komma 4 st på en gång liksom? *plågeri*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10