Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-08-19 23:28:25 följande:
    Jag lägger till dig nu!
    Åh, tack! Så fin hon är! Ja, båda två.. eller hela familjen
  • snigelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:34:51 följande:
    tack! Måste kika in lite hos dig också.
    Haha, inte mkt att se där just nu Måste betala PLUS men mitt kort är utslitet och saknar siffror så jag väntar på ett nytt. Undrar vad det beror på
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-19 23:41:17 följande:
    haha, riktigt sjukt att kortet är såå slitet jag saknar också fler bilder på dina barn vill se meeer av dom
    Det finns några ganska nya på min facebooksida
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-19 23:51:56 följande:
    ja, det kommer nog gnällas en del på tal om rultig... isabel var också superrund som bebis. här på denna bilden är hon runt 6 månader. kolla in tuttarna liksom
    Vilken liten go och söt knubbsäl
  • snigelina

Godmorgon! Hoppas många betalar idag så jag kan bli av med lite kläder här hemma. Fast alla 95 behöver inte betala just idag, för då får jag packa ihjäl mig

• snigelina
    Duntoffla skrev 2008-08-20 10:16:53 följande:
    Vad blir priset till Sverige?
    Oj, det vet jag inte nu. Det var ett par, tre år sen vi köpte Men vi köpte en till ordinareipris och en på rea och det hamnade på ca 1000 kr inkl frakt då.
  • snigelina

Oj, nu kom jag in här, det händer inte ofta

Butte - det blev ingen shopping idag, återkommer imorgon då MÅSTE jag iväg för vi måste ha tvättmedel och ska tvätta på fredag och det MÅSTE vi göra för sambon åker till USA på söndag

Såg att min butik fått in fina mössor och fuskpolos från Katvig - Stella ska få det rosa/vit-randiga, det blir finfint till hennes overall/jacka

• snigelina

Idag kom min finfina umbrella-tröja med randiga ärmar från England förresten! Beställde i helgen så det gick ju fort Den är precis så fin som jag tänkt mig!

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-08-20 21:05:31 följande:
    ingen fara jag har lagt undan en tröja till dig
    Åh, höll på att skriva att du kan inboxa hur mkt pengar du ska ha, men vi kanske kan ta det imorgon när jag ev köpt mössa?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10