Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-08-21 22:47:10 följande:
    Jo, jag har tänkt, hur trist än desigen är att köpa var sin Reimaoverall till de små att ha på dagis (sen får nog lillan en mini a tureoverall med men det talar vi tyst om ) I alla fall. Jag vill gärna ha en enfärgad då jag inte gillar avskärningar. Men vilken färg ska man välja? Jag drar gärna mot marint, men är det trist till en tjej? Vad tycker ni? Så här ser hon ut i sin skaloverall som vi använder nu:Och om man ska ha marint , kan jag pimpa den med...vad?
    Å va söt!!   Hon passar jättebra i marint iom att hon e så ljus, underbara lockar som sticker fram under mössan!!

Sen är marint fint med ljust rosa till tycker jag, så absolut marin om du gillar det sen nåt kul rosa till kanske
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-08-21 22:52:48 följande:
    Bra, lite rosa. sen har jag ju en liladröm med men det funkar nog till med inbillar jag mig.....
    Ja, men kör lite marin/lila/rosa mix   *ursnyggt*
    lillronya skrev 2008-08-21 22:53:18 följande:
    Ja precis!!Anjelin hade ju svart overall i fjor. Med rosa mössa och vantar. Fiint!!
    Hej på dig

Å jag e faktiskt lite sugen på svart overall, vad hade ni för nån?
  • RååSa BuBBlan
    Vildkorn skrev 2008-08-21 22:56:07 följande:
    Smyger in med en fråga till er som har lite koll... hur är "Me too"-kläder i storlekarna?Hittade nämligen deras fina stickade overall och funderar på att köpa en till dottern.
    Har tyvärr bara ett plagg från dom, en jacka.. Å den e normal i strlk

Kanske nån annan kan svara lite bättre?
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-08-21 22:57:04 följande:
    Hej!!Vi hade name it! Superbra! Emili ska ha den i år. Måste nog förresten ha en turkos vv-mössa då....
    Aha.. Hoppas de dyker upp nån svart i år åxå då *svart e fint*
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-08-21 22:59:31 följande:
    "Ja, men kör lite marin/lila/rosa mix   *ursnyggt*"Kör lite Mololila till då (lös lurv!!)!! Och lite kul vantar såklart, råååsa vinterkängor och några olika vantar.Måste fråga.....den där lite åksblå fleecen med rosa vantar från Molo *gillar* är den blå? grå? lila? Vad tror ni??
    Låter toppen

Hm.. den är liksom lila/blå/grå aktig den fleecen, jag får nog min i morrn å kan nog bestämma mig då vilket håll den drar mest åt   Tror den är liksom "åskfärgad"
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-08-21 22:59:44 följande:
    KAn försöka komma ihåg att hojta. De hade inte fått in vinterkläderna än här. Kollade idag.
    Tack

Har du bild på den ni har?  *nyfiken*
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-08-21 23:04:02 följande:
    Glöm inte att fota för jag tror den skulle passa min lilla. Frågan sen blir i vilken storlek. Som vanligt detta eviga bekymmer
    Absolut kommer bild   Hoppas den hinner komma innan Ida åker i morgon, hon ska åka till farmor på eftermiddan nämligen *vill hinna prova ju*

Den skulle absolut passa din lilla sötis
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-08-21 23:05:54 följande:
    Sötisen då!! Hon är urfin i svart verkligen!!  Är den smidig och så? Eller är den så där vråltjock?
  • RååSa BuBBlan
    NovJenny skrev 2008-08-21 23:07:19 följande:
    Har ni sett att Ellos gjort lurvjackor? Upp till 86 i grått/rosa rosa/brun och blå/svart...
    Var? hittar inte ett smack på den sidan ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10