Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mammapoesi skrev 2008-08-15 20:57:43 följande:
    Vet ngn om det finns ngn webshop som har kvar ngn fleece overall från förra kollektionen?Hade velat ha den bruna med cerise kantband och vantar!
    Det är nog svårt att få tag på ny i butik, nästintill omöjligt. Men jag såg just en brun med vantfickor på T
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-08-15 21:04:55 följande:
    Jag tror hon är ca 94 lång. Men det är bara mätt här hemma så det kanske inte stämmer... Ska snart lägga in bild på eBBe jeansen i BT så får ni säga vad ni tycker?
    Ok, lika lång som min Melker då, men jag beställde stl 92, hmm kanske skulle tagit 98 då????
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Såg eskimåbodyn på Lilla Max nu Men det visste ni kanske redan?

Nu ska jag springa till affären, magen ropar efter choklad
    brb

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-08-15 22:07:31 följande:
    Jag vågar knappt säga det... men mina t-auktioner är bara knappt 400 kr från 10000!
    Åhh vad kul!!!!!! Jag har lite span på några av dina auktioner
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-15 22:12:47 följande:
    nä samma här. jag använder aldrig jeans på barnen. velour är mycket mer lekvänligt

Jag har alltid jeans på mina pojkar när de är ute. Och NS jeansen är verkligen super!!!!! DE enda Love kan ta av & på vid toabesök också
    Provade EBBE jeansen på honom idag, de var skit snygga på!!! MEN han kunde inte knäppa upp knappen själv Knappt jag heller om jag ska vara ärlig. Syyynd för de är sååå snygga! Vill att han ska kunna ta på & av byxorna själv då de får göra det på dagis.

Lite OT snack

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-15 22:15:24 följande:
    Tjejtriss: Åh, va kul att få en massa nya shoppingpengar !! Kan du inte skicka ditt nick till mig med ?Mian går det sådär för, men min Molo-overall får jag iaf lite för. Har en del som går ut imorgon, men vet inte vad jag ska packa det i. har inget bra här hemma. Hmmm...

Om jag har slut på packpåsar brukar jag ta shoppingkassar, tex från pop, Lindex & systembolaget ( ). Det funkar också!

Hur ligger Ava på tillväxtkurvan?

Hilda ligger över på längden och långt under på vikten, lite kul! Hon väger nu 6 kg iaf och är 66 cm lång Vi kom på häromdagen att vi fortfarande köper pampers nr 2 till henne Men de funkar super!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Hilti skrev 2008-08-15 22:21:14 följande:
    Ang storlekar på lurvoverall. Min son drar nu strl 68 i vanliga Molokläder. Vad tar man för storlek på overallen? Vill inte att han skal simma för mycket i den heller..
    Min lilla har också 68 (74 funkar, men är lite stort) i Molo, hon har en overall i 74 nu som är ganska lagom, men kommer köpa en i stl 80 också. Så jag hade nog tagit 80 om jag var du Går ju vika upp lite.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-15 22:30:02 följande:
    Ja, jag brukade ta det, men jag vet inte vad jag tänkte när jag slängde en massa kassar som låg här hemma. Tröttnade väl på dem... jaja, får klura ut nåt.Hon ligger nog rätt mycket på medel tror jag. Ska till bvc nästa vecka. Vid 2 mån var hon 57 cm lång och vägde 5405 gr. Ska bli kul att se hur mycket hon har vuxit nu .Nähe, nu ska jag gå och lägga mig. God natt på er !
    God natt!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Säger god natt!!!!! Ses på söndag igen efter vår Kålmårdenvisit

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Hej på er!!!!
    Nu är vi hemma efter en helg i Kolmården Mycket fina djur och mycket regn. Men väldans trevligt ändå

Kommer lite bilder i bt inom kort!

Några trevliga nyheter i helgen?

Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10