Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nika skrev 2008-08-22 10:40:49 följande:
    jobbigt ..måste du GÅ och hämta?!vi bor ju på landet så där kommer ju allt hem till brevlådan...igår skickade jag lite saker från T..och fyllde hela postlådan! Fick lämna in ett paket som inte fick plats inne i affären..och så fyllde hlela vagnen med 2 nya paket (varar en 12kg:s superskrivare)..och idag ska jag dit och hämta ut mina meandi..killen på lagret bara suckar när han ser mig
    hi hi Hatobjektet på utlämningen liksom hi hi
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-08-22 10:41:03 följande:
    Jag har själv haft ute ett par bilder på tradera där Maia "modellat" i kläderna men det är ju en helt annan sak om en komplett främling använder bilder på min dotter. Dessutom är det ju inte då samma plagg som hon säljer och enligt traderas regler måste man väl bilden vara på det plagget som säljs??
    Jag tycker att det är upp till var och en OM det är ens eget barn, men detta var ju någons annans barn. Hörde du av dig till säljaren???
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-08-22 10:42:32 följande:
    Haha...åh jo, han brukar smygläsa Helt ärligt har jag ingen aning om vad vi ska köpa. Några bra förslag på 1-årspresenter?
    Trehjuling. Finns sånna med stöd på sidorna så han inte trillar av. Med pinne bak så du kan putta i början och ställbar sits.Lång användnings tid på dem

Eller hans första bilbana kanske, i träd å så han inte tar isönder direkt.
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-08-22 10:42:45 följande:
    Jo...fick aldrig svar
    Nej hon vågade väl inte svaraSkrikandes
  • nikki2006
    Ullis 10 skrev 2008-08-22 10:47:03 följande:
    Lovelina: Nu säger K att de väntar på lurvarna med lev. idag!
    Hallå sade någon lurvar
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-08-22 10:50:34 följande:
     Haha...undrar vem som skulle sitta mest vid den bilbanan? Inte Noel tror jag. Får hans pappa bestämma blir det väl radiostyrd bil eller helikopter.Hmm...han har två slags bilar redan. En brandbil och en traktor att sitta på (samt en gungälg)  så fler stora saker vill jag inte ge.Tycker mig komma ihåg att han sagt att han önskar sig en Molo-lurv
    Känner igen det, det kommer att bli bilbanor och dyligt trots att vi bara har flickor. Det är kul ju, hoppas bara barnen får leka lite med och inte bara pappa hi hi

Ja jag hörde också lurvFlört
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-08-22 22:47:36 följande:
    Nikki: Fina bilder från ikväll i bt!!!Blev jag paff när jag hittade mej själv i bildis tro?!
    Hi hi var tvungen att lägga ut direkt. Det gjorde inget va???
    Du har inget att dölja snygging. jag hade så trevligt TACK Kyss
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2008-08-22 22:50:49 följande:
    Åh vad kul ni verkar haft!
    Vi hade jätte trevligt och gubbarna verkade gilla varann så det var hel lyckat. Nikki ville bestämma lite över sina leksaker i början men sen var de bästa polare och hon skulle krama och pussa alla hi hi
  • nikki2006

Sen började hon gråta när de skulle åka och ville följa med lillronja hem. Men hon verkade inte nappa på förslaget hi hi

• nikki2006
    Buttelina skrev 2008-08-22 22:54:48 följande:
    haha där var ju ronya i bildis så roligt att kläder kan binda ihop så många kontakter . jag har fått så många fina vänner i denna tråden .och du ronya... tyvärr så funkar regnbågssuiten lätt på lillebror ett tag till...
    Hon försökte norpa min med hi hi men den är ju redan såld
  • nikki2006
    lillronya skrev 2008-08-22 23:00:28 följande:
    Hade för liten bil med oss ju. Annars hade det väl inte gjort nån större skillnad. En unge mer eller mindre här märks knappt.
    ÅHHH vad gulligt. ja ibland vill man ju ge bort henne men tror att jag i slutändan hade saknat för mycket. Men vem vet en dag kommer jag kanske och knackar på hi hi
  • nikki2006

inncomunicado-lurven blev ju jätte bra, vad kul att den passade. längtar till mina lurvar kommer till mig, oj jag menar mina barn hi hiFörvånad

• nikki2006
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:08:14 följande:
    vad fina ni var i tråden Nikki o lillronja! Och era fina barn i sina danska kläder - pingviner o midiapple t ex. Avis, ville oxå vara med!
    Du får flytta till skåne. Du är alltid välkommen hos migFlört
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:11:54 följande:
    Tackar! Ja det är lite långt att hälsa på... om du är här på slätten någon gång så är du välkommen hit också!
    Tack man vet aldrig om jag kommer och plingar på en dag. Tills det får vi längta efter varann hi hi. Pling du har fått mail
  • nikki2006
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:31:08 följande:
    hahahaha jaaaaaaa mina barna HATAR det varje ggn det kommer paket i lådan springer de iväg o skriker JAAAG VILL INNNTE PROOOVA hahahahaha
    Min dotter med hi hi. jag får muta henne med något innan ´hon går med på det
  • nikki2006

Var bara inne en kortis idag så god natt alla och butte tack för ditt stöd i vv tråden, det värmde kram på digKyss

• nikki2006
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:36:53 följande:
    haha här med det är bara att prassla med glass pappret ;)
    Se bara till att de inte äter glass medan du provar hi hi
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-08-22 23:35:55 följande:
    Ska du säga Spöööööke!!!! hohohoooooooGod natt!
    god natt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10