Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Äntligen kom jag in på FL! Har inte kunnat komma in på flera dagar..

Kan man hitta Katvigs gamla regnkläder någonstans? Letar och letar
  • Lourdes
    nikki2006 skrev 2008-08-17 22:01:01 följande:
    såg nåt på t för någon dag sen men vet inte om den auktionen har gått ut. Det skulle vara helt nytt fodrat regnställ
    Jo, jag vann byxorna, men jackan slutade på 720kr!! Dyrt som satan
  • Lourdes
    Duntoffla skrev 2008-08-17 22:04:26 följande:
    Go kväll! Hmm...Eleraff har lite Katvig regnkläder. Det beror på vad du är ute efter.
    Hej hej, verkar tyvärr vara slut på Eleraff dock, tack ändå!
  • Lourdes

Hjälp!

Är man elak om man inte låter en som vunnit en auktion från mig på tradera häva köpet eftersom hon sett fel på strl? Strl står både i rubriken och i auktionsbeskrivningen!
  • Lourdes
    Emmsan skrev 2008-08-18 11:24:08 följande:
    hm svårt det där.. fick du jättebra för den? fick du det hade jag inte hävt den annars häv den men hon får betala alla kostnader som provision samt ny uppläggningsavgift
    Jag fick bra för den, men orkar inte lägga upp den igen och räkna ut alla avgifter  
    Så är jag jätte elak då?
  • Lourdes

Jag har gett upp pojk/flick grejen!

Min son blir alltid kallad flicka, han har mycket rosa, rött mm. Om folk frågar om det är en flicka säger jag nej men annars om det bara förutsätter att han är det så skiter jag i att anmärka att han är en pojke..
  • Lourdes
    september 01 skrev 2008-08-21 10:31:29 följande:
    Buttelina, vet du om bombom fått nytt o fint, molo katvig? Ytterplagg?
    BomBom har nytt Katvig och Molo. Ytterplagg hade de inte sist jag var där. 
    Lucky Little Me har Molo ytterplagg...
  • Lourdes
    ängeln83 skrev 2008-08-21 10:41:55 följande:
    Du har grön/blå va?Har du tvättat dom än?
    Jag har den, har tvättat den och den är fin fortfarande..
  • Lourdes
    ängeln83 skrev 2008-08-21 10:51:03 följande:
    Så bra, då kanske man ska våga sej på tröja och leggings då.Blev så besviken på blå/orange, köpte 3 plagg i den färgen och alla ser super sjaskiga ut efter bara några tvättar.
    Jag har dock bara tvättat den en gång, mina /orange/turkosa plagg har jag bara tvättat några gånger hoppas inte de blir fula!
  • Lourdes
    ängeln83 skrev 2008-08-21 11:23:50 följande:
    Nån som sett Molos bruna vantfleece i nån shop?Baby storlek.
    Jag köpte min på Lucky Little me!
  • Lourdes
    ängeln83 skrev 2008-08-21 11:29:10 följande:
    Ah, där var den ju, fast slut i 92 Blev super sugen efter att jag såg din bild i BT Skulle egentligen köpt lurv, men dom kommer ju aldrig, så det blir en fleece så länge. Valde mellan den turkosa och bruna men den bruna är ju mycket finare.
    Ah det var den jag köpte Men det finns 92 i junior också men den kostar 100kr mer och är utan luva, kollade på den med men kan inte riktigt fatta prisskillnaden?!
  • Lourdes
    Love2007 skrev 2008-08-21 19:58:32 följande:
    Hej tjejer, frågar åter er som har jordens koll på barnmodet Ser i bt att flera av era barn har Gucio-skorna, är dom bra?Var har ni köpt dom? Hur är dom på storleken?Måste nog banne mig shoppa ett par. Tack på förhand!/ Anna
    Jag köpte mina på gucce för väldigt länge sedan. Tycker dem är jätte fina och bra. Storlekarna är normala. Sonen har snart växt ur sina så jag vill ha ett par till
  • Lourdes
    nikki2006 skrev 2008-08-21 20:11:23 följande:
    härliga bilder i bt
    Tack!
    Tjollabolla, grattis till jobbet!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10