Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-12 21:15:52 följande:
    Den är super fin KÖÖÖÖÖÖÖP.Jag fick hem den idag, fast den gula.
    ok du har övertalat mig
  • gosmamman
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 21:16:03 följande:
    Gosmamman; hjälp vad duktig hon är! En blivande gymnast kanske. Och så klart urfina badkläder!Lillronya: Supersöta barn! Suiten var urläcker. Belladonna: Så söt hon är Tara! Och jättefin katvig jacka så klart!
    Jag brukar säga att hon är min cirkusprinsessa Skrattande
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-06-12 21:21:09 följande:
    Jag vill oxå hitta nån fin långärmad till M men då vill jag ha bra pris och EST hade ingen jag föll för.
    Jo jag hittade en var till töserna men eg vill jag att dom ska byta med varandra men då fanns inte rätt storlek
  • gosmamman
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:30:01 följande:
    Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni *spanar omkring så inte fel ögon läser *  Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen  Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju
    Åh vad kul, när ska du bli??? Jag blir moster i dec och "bästaväninnamoster" i okt. Det är bra när man inte ska få nån egen på ett tag.
  • gosmamman
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 21:35:14 följande:
    Jobbigta tt lämna de små ibland. Skickar en liten kram
    Ja det är jättejobbigt, förstår att det svider. *kramar om*
  • gosmamman
    SmillaMilla skrev 2008-06-12 21:37:17 följande:
    Ja när vi ändå är lite ot här så fortsätter jag. Behöver tips. Svea är ju nu hela 9 månader och har skrikattacker varenda eviga kväll. De startar efter en till två timmar efter läggning. Och sedan håller de i i ca 1 timme. Hon skriker konstant, kastar sig bakåt, är helt galen/bort. Någon som vet varför? Sonen gjorde aldrig så här.
    så gjorde bebben också en period, minns inte riktigt vilken ålder men det var nog runt 12 mån.
    Det gick över men det tog ett tag. Vissa kvällar orkade jag inte vara konsekvent så hon fick komma upp en stund och efter typ 30-40 min kunde man natta om henne.

Så kan honff göra om hon är/ska bli sjuk
  • gosmamman
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:43:30 följande:
    Tack alla - ja jag är sketans pirrig wiiiieee va kul det ska bli När sambon smält och glatts (heter d så??) en stund så tittar han på mig under lugg och säger m skämtsam ton : ska du köpa Katvig, Molo osv till den oxå?? jag har inte råd alltså Hahaha - Nu förstår jag ju varför hennes sambo va så knepig under barnmässan. Jag va ju bergis på att hon inte ville ha än p ett tag - men dom försökte ju bli gravida då!! Eller redan va kanske när jag tänker efter   *pucko storasyster*
    Jag brukar köpa lite roliga plagg när barnen fyller speciellt, födsel, dop, 1årsdag men rea är ju också kul. Det är ju inte så att man ska fylla deras garderober också Flört.
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-06-12 21:52:12 följande:
    Nä hann inte det idag, funderar på imorgon, beror på när mannen kommer hem. Allt är väl redan slut.
    aaaah, är det pop sommarean nu???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10