Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Tack!!
Duntoffla-nu kommer det gå undan..det är så kul när de äntligen tar sina första steg..Gustaf tog sina första 4 steg när han var 8 mån och tre veckor..sedan tog det ungefär en vecka innan han fick upp farten för längre sträckor..
Välkommen till ostkroksstadiet-man springer som en ostkrok för att hålla koll på de små rackarna
Just det-efter en hel del OT inlägg så har jag fått tummen ur och shoppat två plagg till yngsta dottern; rymdtröja (helt galen i rymdtemat just nu)och älgtröja. Beställde hos Sweetfunky och fick 10% om man använde koden: vfhöst..ett litet tips
Duntoffla-han är 16 månader nu..jag trodde ju att min lille kille som skulle bli en gosplutt (ligga på en filt så mamma kunde beundra honom) men han var supertidig-kröp när han var 5,5 månad, gick som sagt vid 8 månader...
Hej,hej!
Kikar in...har äntligen fått tag på älgtröja+katt tröja med prickiga ärmar i stk 140 från MOLO. Batinki är snälla nog att beställa in så förhoppningsvis om två veckor är de här...dessutom är det en Batinki bebis på väg i dagarna-poppis år för webshops bebisar
Duntoffla-vilken storlek har du på Noels jeans från NS?De satt supersnyggt..