Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

september 01 skrev 2008-08-21 10:27:00 följande:
    hej alla, nyss hemkommen från semestern i turkiet..såå skönt! men nu måste man ju handla nytt för hösten.. Någon som köpt katvigs nya? Funderar på om tröjorna fortfarande är små i stl. nån som vet?
    Jag har nya Katvigtröjorna, men jag tycker inte de är små i storleken. Ganska normala
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Ullis 10 skrev 2008-08-21 10:37:18 följande:
    Prövar en fråga till.. Vet ngn om jag kan få tag på vårens turkosblå velourjacka (katvig) strl 104-110? Eller möjligtvis den or/blå randiga...
    Har du kollat Krokodila? Eller ja det har du förstås. Men jag såg att där hängde en hel del orange/blå Ska in där idag så jag kan kolla om du vill?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-21 10:41:55 följande:
    Du har grön/blå va?Har du tvättat dom än?
    Ja och orange/rosa och brun/brun Men har inte invigt dem ännu, inte heller tvättat dem. Men jag återkommer med rapport så fort de varit i tvättmaskinen
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-21 10:51:03 följande:
    Så bra, då kanske man ska våga sej på tröja och leggings då.Blev så besviken på blå/orange, köpte 3 plagg i den färgen och alla ser super sjaskiga ut efter bara några tvättar.

Ja det kan jag hålla med om! Den oranga var inte alls sådär klar i färgen efter tvätt Men den nya orange/rosa är mer matt i färgen från början så den syns inte den är tvättad

Ingen som sett orange/rosa leggings någon stanns? Jag hittar bara röd/blå, beun/brun & grön/blå...

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Ullis 10 skrev 2008-08-21 10:51:43 följande:
    Ja gör det!!!Du kan ju alltid kolla lurv på K? :). Beställde Molooverall m mössa från Eleraff nu orkar inte kolla med K hela tiden... Eg är det den turkosa jacka jag vill ha, men kolla gärna! De hade jättesnygga eBBe jeans nu!
    Ja, Ebbejeansen är skit snygga, MEN mina pojkar kan inte knäppa & knäppa upp knappen Funkar inte såå bra då, så synd för de är verkligen snygga!!!

Förra veckan sa de på K att lurvarna skulle komma som idag, men det tror jag INTE de har! Men ska tjata lite till idag. Nu beställde jag vantfleece till Hilda iaf på Gucce.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-08-21 10:56:42 följande:
    Jag tror att den blir super bra Vilken stl tog du 74 eller 80???
    Tog 80 Hon har en lurvoverall i 74 också, så nu är vi rustade för vintern
    Vilken stl tog du?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Förrästen, finns det EBBE jeans till vuxen eller större barn???

VAR i så fall??

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-21 11:19:38 följande:
    Vill jag också veta, jag skulle vilja ha ett par ebbe jeans till mej själv. Annars är ju Brandstrom jeansen grymt snygga, jag och sambon har varsitt par, o gissa om att sambon får shysst ass i dom enzokidz.e-butiken.se/enzokidz/images/shop/vu...
    Ja, det var det jag tänkte, till mig själv Men barnstorlek brukar funka för mig också Köpte Lee jeans i Gbg stl 12 år

Ska kolla in Brandstorm!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-21 11:29:10 följande:
    Ah, där var den ju, fast slut i 92 Blev super sugen efter att jag såg din bild i BT Skulle egentligen köpt lurv, men dom kommer ju aldrig, så det blir en fleece så länge. Valde mellan den turkosa och bruna men den bruna är ju mycket finare.
    Har inte Matador den bruna?
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10